قضات دادگاه زن و مردی را که به‌صورت پنهانی با یکدیگر رابطه برقرار کرده بودند، به شلاق، تبعید و کار اجباری در مرکز نگهداری بیماران روانی محکوم کردند.

رسيدگي به اين پرونده از اواخر مرداد‌ماه امسال با شكايت زني جوان آغاز شد. او به مأموران پليس گفت كه شوهرش به‌طور مخفيانه با زني ناشناس در ارتباط است و مي‌ترسد زندگي مشتركش از هم بپاشد. او گفت: من و شوهرم زندگي خوبي داشتيم اما از وقتي كه او براي ادامه تحصيل به دانشگاه رفت، همه‌‌چيز خراب شد.

او گفت: «شوهرم ديروقت به خانه مي‌آيد و مدام از طريق تلفنش با زني غريبه چت مي‌كند. هرچند ابتدا فكر كردم كه اشتباه مي‌كنم اما وقتي گوشي تلفن همراهش را كنترل كردم، فهميدم پاي يك زن در ميان است. چند مرتبه با او در اين‌باره صحبت كردم اما شوهرم اين رابطه مخفيانه را منكر شد. واقعيت اين است كه زن غريبه‌اي مي‌خواهد زندگي‌ام را خراب كند.» به‌دنبال اين شكايت، مأموران پليس فتا به بررسي تماس‌هاي شوهر اين زن پرداختند و دريافتند همانطور كه همسرش مدعي است او با زن غريبه‌اي رابطه دارد. به اين ترتيب 2متهم ديروز در شعبه پنجم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شدند.

در اين جلسه كه به رياست قاضي بابايي و با حضور قاضي توليت برگزار شد، ابتدا زن جوان بار ديگر شكايتش را مطرح كرد و گفت: شوهرم به من خيانت كرده و ديگر حاضر به زندگي با او نيستم. در ادامه مرد جوان در دفاع از خودش گفت: زن جوان هم‌دانشگاهي من است و چند مرتبه به‌خاطر درس‌هايم با او صحبت كرده‌ام و رابطه ديگري در كار نيست.همسرم دچار توهم شده است.

سپس دومين متهم گفت: من هيچ رابطه مخفيانه‌اي با اين مرد نداشتم. او هم‌دانشگاهي‌ام بود و فقط چند مرتبه در فضاي مجازي با او چت كردم و بي‌گناهم. با پايان دفاعيات متهمان هيأت قضايي وارد شور شدند و 2متهم را گناهكار تشخيص دادند. براساس رأي قضات، هر دو متهم به تحمل 99ضربه شلاق محكوم شدند. همچنين مرد جوان بايد 2سال به‌طور اجباري در منطقه‌اي بد آب و هوا ساكن شود. زن جوان نيز به انجام يك‌سال كار اجباري به‌صورت هفته‌اي 3روز و هر بار 6ساعت در يكي از مراكز نگهداري بيماران رواني محكوم شد.

کد خبر 384643

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha