همشهری آنلاین: اسقف اعظم ارامنه تهران، بهره‌مندی از تجربیات والای الهی-انسانی حاکم در آسایشگاه خیریه کهریزک را نوید‌بخش تأسیس مرکز نگهداری مستمندان ارامنه تهران دانست.

اعضاء هیأت خیریه مستمندان ارامنه به کهریزک آمدند

به گزارش روابط‌عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ اعضاء هیأت خیریه مستمندان ارامنه تهران به کهریزک آمدند تا ضمن دیدار از محل زندگی سالمندان و معلولین این مجموعه، از تجربیات طولانی مدت مدیران و مسئولین این خانه بزرگ در تأسیس مرکز نگهداری سالمندان ارامنه بهرهمند‌گردند.

اعضاء هیأت خیریه مستمندان ارامنه همچنین در نشستی با محمدرضا صوفی‌نژاد مدیر آسایشگاه، راهکارهای‌گوناگون تعامل و ارتباطات‌ مستقیم بین بخشی را مورد بررسی قرار دادند.

در بخشی از این نشست، ماگار آشکاریان اسقف اعظم ارامنه تهران، تجربیات والای الهی- انسانی موجود درکهریزک را ارزشمندترین هدیه خداوند به این مجموعه دانست که می‌تواند نوید‌بخش تأسیس مرکز نگهداری مستمندان‌ارامنه تهران باشد.

آشکاریان تصریح کرد: الگوی مناسبی چون کهریزک را برای تأسیس و نگهداری سالمندان ارامنه انتخاب کرده‌ایم که می‌توانیم این همه انرژی‌های معنوی و گرانقدر را به آسانی همراه خود و داوطلبان انجام این امر‌الهی داشته باشیم.

ماگار آشکاریان مدیران وکارکنان کهریزک را بندگان‌خاص خداوند نامید و تأکیدکرد: بهشت آباد و آزادی که خداوند وعده آن‌را به بندگان خاص می‌دهد، شامل همین خادمینی نیز خواهد بود که بدون ادعا، خود را وقف خدمت به مستمندان می‌کنند که آگاهانه این مسیر نورانی و پراز الطاف الهی را برگزیده‌اند.

اسقف اعظم ارامنه تهران ضمن دیدار با سالمندان اقلیت های مسیحی‌که در آسایشگاه خیریه کهریزک بستری هستند، اظهار امیدواری کرد که در این راه پر امید، با اتکاء به دانش و توانمندی های مجموعه کهریزک، گام‌های موثری را در ساماندهی و نگهداری سالمندان ارامنه تهران در آینده‌ای نزدیک بر‌دارند.

کد خبر 384446

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha