مرد جوان وقتی به زندان افتاد نقشه کشید که پس از آزادی انتقامش را از فردی که او را لو داده بود بگیرد اما همین نقشه او را به کام مرگ برد.

متهم

اواسط شهريور امسال مأموران پايگاه نهم پليس آگاهي تهران در جريان ناپديدشدن 2مرد جوان به نام‌هاي حسين و مرتضي كه هر دو در يك نانوايي در منطقه شورآباد مشغول به‌كار بودند، قرار گرفتند. مأموران متوجه شدند حسين از حدود 2ماه پيش به‌خاطر پيدا شدن مواد‌مخدر در ماشينش زنداني اما به‌تازگي آزاد و در نانوايي مشغول به‌كار شده بود و در همين مدت چندبار با مرتضي درگير شده بود.

در تحقيقات مشخص شد مرتضي در يك نانوايي در نياوران مشغول به‌كار است. او 12مهرماه دستگير شد و به قتل حسين اعتراف كرد. وي گفت: با حسين در نانوايي ناهار مي‌خورديم كه ناگهان او گفت: «فهميدم چه‌كسي مرا به پليس معرفي كرده.تنها كسي كه از موضوع مواد اطلاع داشت تو بودي؛ تو مرا به پليس لو دادي.» متهم ادامه داد: ترسيدم كه او ناراحت شود و براي همين انكار كردم و بلند شدم و به حمام رفتم. اما وقتي بيرون آمدم، حسين كابلي دور گردنم انداخت و مي‌خواست مرا خفه كند.

براي همين مقاومت كردم و او را هل دادم كه با سر به ديوار خورد و افتاد. وقتي ديدم نفس نمي‌كشد، جسدش را با ماشين به يك جاده خاكي بردم و در محلي خلوت دفن كردم.با اعترافات اين مرد ماموران راهي محل مورد نظر شدند و بقاياي به‌جا مانده از جسد مقتول را كشف كردند. به‌گفته سرهنگ حسين زارع، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران، متهم بازداشت شد و تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.

کد خبر 384307

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha