همشهری آنلاین: وزیر امور خارجه پاکستان در اقدامی خارج از عرف دیپلماتیک، نخست‌وزیر هند را تروریست خطاب کرده و گفت، دولت هند از سوی یک حزب تروریست اداره می‌شود.

 وزیر خارجه پاکستان نخست‌وزیر هند را تروریست خطاب کرد

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه ایکونومیک تایمز، خواجه آصف، وزیر امور خارجه پاکستان این اظهارات را در برنامه‌ شبکه تلویزیونی جئو در واکنش به سخنرانی ماه گذشته سوشما سواراج، وزیر امور خارجه هند در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح کرد؛ سخنانی که او در آن پاکستان را به "تولید و صادرات تروریسم" متهم کرده بود.

سخنگوی حزب حاکم بهاراتیا جاناتای هند هم گفت: وزیر خارجه پاکستان یک کوتوله سیاسی در دولتی بی‌اختیار است که به سازمان‌های تروریستی سجده می‌کند. این اظهارات بزدلانه بیانگر ناامیدی پاکستان از دیپلماسی موفق نارندرا مودی، نخست‌وزیر پاکستان در نشان دادن چهره ترور پاکستان به جهان است. این درماندگی پاکستان دلیل آن اظهارات کاملا احمقانه و غیرمسوولانه است.

وزیر خارجه پاکستان زمانی این اتهامات را مطرح کرد که درباره کشمیری‌هایی که در جامو و کشمیر کشته شدند و نیز تلفات غیرنظامیان در تیراندازی‌های مرزی در امتداد "خط کنترل" صحبت می‌کرد.

او گفت: یک تروریست اکنون نخست‌وزیر هند است؛ کسی که دستانش به خون مسلمانان در گجرات آغشته است. یک حزب تروریستی بر هند سلطه دارد.

 

کد خبر 384215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha