همشهری آنلاین: طلا پس از این که در جلسه معاملات قبلی خود، به کمترین میزان ۷ هفته‌ای خود رسیده بود، با عقب‌نشینی دلار از بالاترین نرخ طی یک و نیم ماهه، در برابر سبد ارزهای مهم جهان گران‌تر شد.

مهر به نقل از رویترز نوشت: روز چهارشنبه 12 مهرماه طلا پس از این که در جلسه معاملات قبلی خود، به کمترین میزان ۷ هفته‌ای خود رسیده بود، با عقب‌نشینی دلار از بالاترین نرخ طی یک و نیم ماهه، در برابر سبد ارزهای مهم جهان گران‌تر شد.

گلداسپات با ۰.۳ درصد افزایش به ۱۲۷۵.۱۰ دلار برای هر اونس رسید. این درحالی است که روز سه‌شنبه این فلز گرانبها به کمترین میزان خود از اواسط آگوست رسید و قیمت هر اونس آن، ۱۲۶۷.۷۶ دلار شد.

پیش‌خرید طلای آمریکا برای تحویل در ماه دسامبر هم، با ۰.۳ درصد افزایش قیمت به ۱۲۷۸ دلار برای هر اونس رسید.

دلار پس از این که سه‌شنبه به بالاترین میزان خود از اواسط آگوست تاکنون رسیده بود، روز چهارشنبه ۰.۲ درصد از ارزش خود را در مقابل سبدی از ارزهای مهم از دست داد.

سه شاخص اصلی سهام آمریکا و راسل ۲۰۰۰، روز سه‌شنبه برای دومین روز متوالی افزایش یافتند و رکورد زدند که این کار با کمک سود سهام خطوط هوایی و افزایش سهام خودروسازان پس از فروش بالای ماه سپتامبر، انجام شد.

درحالی‌که مشتریان مناطقی از کشور که از طوفان آسیب دیده بودند، خودروهای آسیب‌دیده از سیل و طوفان خود را تعویض کردند، فروش ماه سپتامبر خودروسازان آمریکا افزایش یافت که این باعث شد رشد سهام این شرکت‌ها که از زمان اصابت طوفان هاروی به جنوب شرق تگزاس آغاز شده است، ادامه پیدا کند.

فروش طلای «پرس مینت» در ماه سپتامبر، نسبت به ما قبل، دوبرابر شد درحالی‌که فروش نقره ۷۸ درصد رشد کرد.

کد خبر 384162

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha