همشهری آنلاین: مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پنجشنبه ۱۳ مهرماه پیکر پاک و مطهر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد کشور می شوند.

به گزارش مهر، سردار سید محمد باقرزاده در اين باره افزود: پیکر این شهدا، مربوط به عملیات‌های زویدات، رمضان(کنار نهر تبیان) و کربلای ۴(ساحل غربی اروندرود) است که در ماههای اخیر کاوش شده اند.

وی با اشاره به اینکه پیکر این شهدا در چهاردهم محرم تشییع می شوند، اظهار کرد: ۵۳ شهید از مجموع این شهدا مربوط به شهدای ژاندارمری است که توسط تک دشمن در سال ۶۷ در منطقه عملیاتی زویدات به شهادت رسیدند.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: همچنین ۳۶ شهید سپاهی و ارتشی مربوط به عملیات رمضان و ۳۰ نفر دیگرشان نیز از شهدای سپاه و بسیج مربوط به عملیات کربلای ۴ هستند که در غرب اروند پیدا شده اند.

سردار باقر زاده با اشاره به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی گفت: از آنجایی که ۵۳ شهید ژاندارمری در واقع از شهدای ناجا هستند انتظار می رود تا این عزیزان با حضور در شلمچه استقبال باشکوهی را از همرزمان خود داشته باشند.

به گفته وی، پیکر ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه ۱۳ مهر ماه ساعت ۹ صبح با حضور مردم شهرهای آبادان، خرمشهر و سایر خوزستانی ها از مرز شلمچه وارد کشور می شوند.

کد خبر 383921

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha