همشهری آنلاین: بحران اف ث کلن همچنان ادامه دارد. این تیم در پایان هفته ۷ بوندس‌لیگا ششمین شکست خود را تجربه کرد و اکنون با یک امتیاز در قعر جدول است. بایرن مونیخ مقابل هرتا برلین به تساوی رسید و فرایبورگ اولین پیروزی‌اش را تجربه کرد.

Bundesliga
  • شالکه یک - بایر لورکوزن یک

پیکارهای هفته هفتم بوندس‌لیگا جمعه شب (7 مهر) با برگزاری دیدار شالکه مقابل بایر لورکوزن آغاز شد. این مصاف که در حضور بیش از ۶۱ هزار تماشاگر انجام گرفت، در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. این نخستین بار در فصل جاری بود که لورکوزنی‌ها موفق شدند در خانه حریف خود امتیاز کسب کنند. شالکه و لورکوزن هردو در رده‌های میانی جدول به سر می‌برند.

  • آگسبورگ یک - بوروسیا دورتموند یک

تیم بوروسیا دورتموند بعد از ظهر شنبه در چارچوب پیکارهای هفته هفتم مهمان سفیدپوش‌های آگسبورگ بود. دورتموند که چند روز پیش ناکامی تلخی را در بازی‌های لیگ قهرمانان باشگا‌ه‌های اروپا تجربه کرده بود، توانست با هوشیاری و اقتدار با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود بگذرد و با سه امتیاز به خانه بازگردد.

دورتموند هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات بر آگسبورگ برتری داشت. گل پیروزی دورتموندی‌ها را شینجی کاگاوا به ثمر رساند. بوروسیا درتموند با این موفقیت شمار امتیازهای خود را به ۱۹ رسانده و یکه‌تاز جدول رده‌بندی است.

  • ولفسبورگ یک - ماینتس یک

تیم ولفسبورگ در هفته هفتم در خانه خود به مصاف سرخ‌پوش‌های ماینتس رفت. دیدار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد کم‌وبیش برابر ولفسبورگ و ماینتس عادلانه بود. ماینتس و ولفسبورگ به ترتیب در رده‌های دوازدهم و سیزدهم جدول رده‌بندی به سر می‌برند.

  • آینتراخت فرانکفورت ۲ - اشتوتگارت یک

آینتراخت فرانکفورت از تیم‌های موفق هفته هفتم بود. سفیدپوش‌های فرانکفورت که میزبان اشتوتگارت بودند، توانستند در واپسین لحظات این دیدار به گل پیروزی دست یابند و با کسب سه امتیاز جای خود را در رده‌های میانی جدول تثبیت کنند. گل پیروزی فرانکفورت در این دیدار را سباستیان هالر لحظاتی پیش از به صدا درآمدن سوت پایان بازی به ثمر رساند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۲ - هانوفر یک

بوروسیا مونشن‌گلادباخ نیز از تیم‌هایي بود که در آخرین لحظات پیکار خود به پیروزی دست یافت. این تیم که میزبان هانوفر بود، ۲ بر یک مهمان خود را شکست داد و با کسب سه امتیاز خود را به رده‌های بالای جدول نزدیک کرد. "تورگان آزار" گل پیروزی گلادباخی‌ها را در لحظات پایانی بازی به ثمر رساند. این نخستین شکست هانوفر در فصل جاری محسوب می‌شد.

  • هامبورگ صفر - وردر برمن صفر

یکی از دیدارهای هفته هفتم بوندس‌لیگا دربی شمال آلمان میان تیم‌های هامبورگ و وردر برمن بود. سفیدپوش‌های هامبورگ اگرچه از لحاظ مالکیت توپ و شمار حملات از مهمان خود برتر بودند، اما در استفاده از موقعیت‌ها ضعیف عمل کردند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل به پایان رسید. هامبورگ (با ۷ امتیاز) و وردر برمن (با ۴ امتیاز) به ترتیب در رده‌های ۱۶ و ۱۷ جدول به سر می‌برند.

  • فرایبورگ ۳ - هوفن‌هایم ۲

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۷ بوندس‌لیگا که روز یکشنبه برگزار شد، فرایبورگ میزبان تیم پرقدرت هوفن‌هایم بود. فرایبورگی‌ها در این مصاف پرجنب‌وجوش انسجام و عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و هم در گلزنی موفق‌تر از مهمان خود بودند و هم در مهار حملات حریف. این دیدار پرهیجان در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ فرایبورگ خاتمه یافت. این تیم نخستین کامیابی خود را جشن می‌گیرد.

  • هرتا برلین ۲ - بایرن مونیخ ۲

در یکی از دیگر دیدارهای باقیمانده هفته ۷ تیم‌های هرتا برلین و بایرن مونیخ مقابل هم صف‌آرایی کردند. ویلی سانیول که به طور موقت هدایت کشتی بحرانزده‌ بایرن مونیخ را برعهده گرفته، تیمی تهاجمی به میدان فرستاد. مونیخی‌ها تا دقیقه ۵۱ بازی دو بر صفر از میزبان پایتخت‌نشین خود جلو بودند، اما دودا و کالو با گل‌های خود در دقایق ۵۱ و ۵۶ بازی را به تساوی کشانده و یک امتیاز برای هرتا به ارمغان آوردند.

  • کلن یک - آر. بی. لایپزیگ ۲

پیکارهای هفته ۷ بوندس‌لیگا یکشنبه‌ شب با دیدار کلن مقابل آر. بی. لایپزیگ به پایان رسید. سفیدپوش‌های کلن علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی ششمین شکست خود در هفتمین پیکار را تجربه کردند و در حال حاضر با یک امتیاز قعرنشین هستند. هر دو تیم از فرصت‌های خوبی برای گلزنی برخوردار بودند، اما لایپزیگ در استفاده از موقعیت‌ها بهتر و هوشیارانه‌تر عمل کرد. لایپزیگ اکنون در رده چهارم جدول است.

 

کد خبر 383889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha