همشهری آنلاین: پرسپولیس با تحمل شکست سنگین برابر الهلال امیدهایش برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را تا حد زیادی از دست داد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، در جریان دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال الهلال عربستان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه محمد بن‌زاید شهر ابوظبی به مصاف پرسپولیس ایران رفت که این دیدار در نهایت با برتری چهار بر صفر نماينده عربستان به پایان رسید.

برای الهلال در این دیدار خربین در دقایق ۳۱ و ۵۴ و ۸۸  و الشهرانی در دقیقه  ۴۰ گلزنی کردند.

  • دقايق حساس بازي

دقیقه ۸۸: خربین   پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه را هدف قرار داد تا گل چهارم الهلال به ثمر برسد.

دقیقه ۸۲: روی یک ضد حمله ، توپ پشت محوطه جریمه پرسپولیس به سالم الدوساری رسید اما ضربه این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۷۸: باز هم شاگردان برانکو از سمت راست حرکتی را آغاز کردند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه برای علیپور فرصت خوبی را برای این بازیکن ایجاد کردند اما ضربه سر مهاجم پرسپولیس را دروازه‌بان الهلال به آسانی مهار کرد.

دقیقه۷۵: وحید امیری پشت محوطه جریمه الهلال با آغاز حرکتی ترکیبی فرصت خوبی را برای احمد نورالهی درون محوطه جریمه تیم عربستانی ایجاد کرد اما ضربه بازیکن پرسپولیس را دروازبان حریف با مهارت بالا به بیرون فرستاد.

دقیقه ۶۳: وحید امیری از سمت راست حرکت کرد و توپ را برای علی علیپور درون محوطه جریمه الهلال فرستاد اما ضربه سر این مهاجم به بیرون رفت.

دقیقه۵۸: پاس پشت مدافعان پرسپولیس برای سالم الدوساری ارسال شد و درحالی که این بازیکن توپ را از بیرانوند عبور داده بود، با دخالت به موقع مدافعان پرسپولیس، توپ راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه۵۴: باز هم حرکت از سمت راست توسط سالم الدوساری و ارسال توپ به درون محوطه جریمه پرسپولیس، با اشتباه مدافعان قرمزپوش همراه شد تا خربین  گل سوم الهلال را به ثمر برساند.

دقیقه۵۱: ارسال احمد نورالهی که از روی یک ضربه ایستگاهی انجام شد با دخالت دروازبان حریف راهی اوت شد و در ادامه پرتاب اوت توسط وحید امیری کاری از پیش نبرد.

دقیقه۴۹: عطیف با دو تکلی که در فاصله سه دقیقه انجام داد، با دریافت دو کارت زرد از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه۴۰: کار ترکیبی آبی پوشان الهلال باعث شد الشهرانی پشت محوط جریمه پرسپولیس صاحب توپ شود و با یک ضربه پای راست زیبا دروازه پرسپولیس را برای دومین بار باز کند.

دقیقه۳۹: پرتاب اوت توسط وحید امیری به درون محوطه جریمه الهلال با دخالت مدافعان این تیم برگشت و درحالی که سالم الدوساری فرصت خوبی را به دست آورده بود، توپ او را مدافعان پرسپولیس گرفتند.

دقیقه ۳۲: کار ترکیبی الهلالی ها باعث شد سالم الدوساری وارد محوطه جریمه پرسپولیس شود و درحالی که با بیرانوند تک به تک شده بود، ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: آبی پوشان الهلال با ارسال توپ از سمت راست، فرصت خوبی برای خربین ایجاد کردند و این بازیکن هم در شرایط مشکوک به آفساید با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه۲۸: محسن مسلمان پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد و در ادامه با یک ضربه پای چپ دروازه حریف را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن با اختلاف بسیار زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۲۷: پرسپولیسی‌ها صاحب پرتاب اوت شدند و درحالی که پرتاب وحید امیری فرصت خوبی برای شاگردان برانکو ایجاد کرده بود، هوساوی، مدافع حریف با یک ضربه سر توپ را دور کرد.

دقیقه۱۹: محسن مسلمان با ارسال پاس زیبایی وحید امیری را درون محوطه جریمه الهلال صاحب توپ کرد اما ضربه آرام این بازیکن را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

دقیقه۱۸: باز هم آبی پوشان الهلال با یک حرکت موقعیت خوبی برای باز کردن دروازه پرسپولیس به دست آوردند اما ضربه میلیسی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه۸: با حرکت خوب آبی پوشان الهلال، ادواردو درون محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد اما ضربه پای راست این بازیکن را علیرضا بیرانوند به خوبی مهار کرد و اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

دقیقه۳: حرکت خوب علیپور فرصت خوبی برای این بازیکن ایجاد کرد اما ارسال این بازیکن با دخالت مدافع حریف مواجه شد و به شکلی خطرناک در اختیار المعیوف، دروازه‌بان الهلال قرار گرفت.

تیم فوتبال پرسیپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، شایان مصلح (۶۳ بشار رسن)، فرشاد احمدزاده ( ۸۳احسان الوان‌زاده) ، محسن مسلمان ( ۴۶ احمد نورالهی) ، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور  به میدان رفت.

الهلال نیز با ترکیب المعیوف، الشهرانی، الحافظ، هوساوی، البریک، عطیف، میلیسی، الفرج، ادواردو، سالم و خریبین به میدان رفته است.

کد خبر 383606

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha