همشهری آنلاین: معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان با اشاره به انتشار فیلمی با عنوان حرکت ناشایست یک راننده تاکسی در اصفهان گفت: این حادثه به دلیل اختلاف راننده تاکسی با همسرش اتفاق افتاده است و به هیچ عنوان مربوط به برخورد راننده و مسافر نبوده است.

به گزارش ايسنا، عليرضا صلواتي در خصوص انتشار فيلمي از حركت يك راننده تاكسي در حالي كه يك زن به شیشه جلوی خودروي او آويزان است، اظهار كرد: فيلم منتشر شده، مربوط به حادثه‌ای در سه روز پيش است و شركت تاکسی‌رانی اصفهان پس از اطلاع از موضوع راننده را شناسايي و در حال حاضر فرد خاطي در بازداشت پليس است.

وي با اشاره به اينكه چنين رفتاري در ناوگان حمل‌ونقل شهرداري اصفهان بی‌سابقه است و هيچ ارتباطي با برخورد مسافر و راننده نداشته است، ادامه داد: تكريم مسافران همواره مطرح است و مسافران حتي کوچک‌ترین رفتار راننده مانند صحبت با تلفن همراه نيز می‌توانند از طريق پيامك به سازمان‌هاي مربوط اطلاع دهند.

هم‌چنين، حسين جعفري، مديرعامل سازمان تاکسی‌رانی اصفهان در خصوص جزئيات اين حادثه گفت: اگرچه سازمان تاکسی‌رانی اصفهان چنين رفتارهايي را كاملا رد مي‌كند اما اين حادثه به دنبال اختلاف خانوادگي راننده تاكسي اتفاق افتاده است و ارتباطي به برخورد مسافر و راننده نداشته است.

وي ادامه داد: 12 ساعت پس از اطلاع از اين حادثه راننده خاطي شناسايي شد و با هماهنگي نيروي انتظامي به مراجع قانوني معرفي شد.

مديرعامل سازمان تاکسی‌رانی اصفهان تصريح كرد: نمايش اين فيلم از رسانه ملي بدون توضيح جزئيات اين شبهه را ايجاد كرده كه اين حادثه برخورد مسافر و راننده و يا تصادف با عابر پياده بوده است و موجب لطمه به حيثيت ساير رانندگان مي‌شود.

کد خبر 383525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha