پیدا شدن یک گوشی در شهر کراسنودار روسیه سرنخی شد برای رازگشایی از جنایت‌های هولناک زوج آدمخوار. این زن و شوهر در طول ۱۸ سال فعالیت ۳۳نفر را به قتل رساندند و بخش‌هایی از اجساد آنها را خوردند.

متهم

12سپتامبر(21شهريور)، بخش‌هايي از بدن يك زن جوان در زمين‌هاي خالي در يكي از مناطق شهر كراسنودار در روسيه پيدا شد. وقتي پليس در جريان ماجرا قرار گرفت تحقيقات براي كشف راز اين جنايت شروع شد و تقريبا در همان زمان بود كه كارگراني كه در يكي از خيابان‌ها مشغول كار بودند، گوشي تلفن همراهي كشف كردند كه رازگشاي جنايات هولناك يك زوج شد.

آنها هنگام بررسي گوشي، با عكس‌هايي هولناك روبه‌رو شدند؛ عكس‌هايي از يك مرد كه با اجساد مختلف سلفي گرفته بود و حتي در بعضي از عكس‌ها در حال بريدن سر يك زن بود. كارگران كه شوكه شده بودند ماجرا را به پليس اطلاع دادند و كارآگاهان پليس در جريان بررسي‌هاي تخصصي صاحب عكس‌ها را كه مردي 35ساله به نام دميتري باكشايف بود، شناسايي و دستگير كردند. اين مرد در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل زني كه بخش‌هايي از جسدش در زمين‌هاي خالي پيدا شده بود اعتراف كرد و مدعي شد كه پس از جنايت‌ بخش‌هايي از جسد مقتول را به همراه همسرش خورده است.

با اعترافات هولناك مرد جنايتكار، مأموران همسر او را نيز بازداشت كردند و در ادامه تحقيقات از اين زوج آدمخوار ابعاد تازه‌اي از جنايات فجيع آنها فاش شد.به گزارش ديلي‌ميل، پليس روسيه اعلام كرد: دميتري باكشايف و همسر 42ساله‌اش به نام ناتاليا اعتراف كرده‌اند كه از سال1999، تصميم به آدمخواري گرفته و از همان زمان جنايات خود را شروع كرده‌اند. آنها در مدت 18سال 33نفر را به قتل رسانده و بخش‌هايي از اجساد آنها را پخته و خورده‌اند.

براساس اين گزارش، مأموران پليس پس از اعترافات زوج آدمخوار راهي خانه آنها شدند و در يخچال اين زوج با 7بسته فريز شده روبه‌رو شدند كه داخل آن بخش‌هايي از اجساد انسان بود. متهمان همچنين بخش‌هايي از اجساد را داخل ظرف‌هاي شيشه‌اي نگهداري مي‌كردند كه تمامي آنها در مخفيگاهشان كشف شد.

هم‌اكنون پليس احتمال مي‌دهد كه بيشتر قربانيان زوج آدمخوار زنان هستند و با توجه به عكس‌هايي كه از مخفيگاه آنها پيدا شده، تحقيقات براي شناسايي هويت قربانيان ادامه دارد. از سوي ديگر بررسي‌هاي تخصصي نشان مي‌دهد كه اين زوج پس از كشاندن قربانيانشان به خانه خود از يك داروي روسي استفاده مي‌كردند و با خوراندن آن به قربانيان، آنها را بيهوش كرده و سپس به قتل مي‌رساندند. به گفته پليس، همسر دميتري يك پرستار است و اين زوج در يك آكادمي نظامي مشغول كار بودند و تحقيقات جنايي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 383445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha