همشهری آنلاین: ستاره پورتوریکویی‌تبار هالیوود مبلغ یک میلیون دلار برای بازسازی مناطق آسیب‌دیده از توفندهای ایرما و ماریا در سرزمین مادری‌اش اختصاص داد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، جنيفر لوپز كه با نام كوتاه‌شده جي لو J Lo هم شناخته مي‌شود، از پدر و مادري پورتوريكويي در محله برانكس نيويورك به دنيا آمده و سال‌هاست در عرصه سينما و موسيقي فعاليت مي‌كند. او در روزهاي اخير ويدئويي در حساب كاربري خود در اينستاگرام منتشر و در آن اعلام كرد نتوانسته است با خويشاوندان و اعضاي خانواده خود پس از توفندهاي اخير ارتباط برقرار كند.

J Lo

پس از درنورديده شدن سواحل پورتوريكو از توفندهاي ويرانگر ايرما و ماريا، لوپز به گروهي پيوست كه در نيويورك براي كمك به بازسازي مناطق آسيب‌ديده و قربانيان فعاليت مي‌كنند. او دو روز پيش در يك نشست خبري با حضور فرماندار نيويورك گفت كه يك ميليون دلار به هموطنان خود كمك مي‌كند. ضمن اينكه از مردم نيويورك خواست همچنان به ارسال كمك‌هاي بهداشتي و غذايي به قربانيان توفند ادامه دهند.

توفند ماريا درست چند روز پس از ايرما به سواحل پورتوريكو رسيد تا شديدترين توفند در 80 سال اخير اين جزيره لقب بگيرد. وزش بادهايي با سرعت 250 كيلومتر در ساعت و بارش بيش از 50 سانتيمتر باران باعث قطعي نيروي برق بيش از سه و نيم ميليون ساكن پورتوريكو شده و تا امروز به مرگ دست‌كم 10 نفر انجاميده است.

لوپز 48 ساله كه ميزان دارايي‌هاي او تا سال 2014 بيش از 320 ميليون دلار برآورد مي‌شود، از ژانويه سال گذشته برنامه كنسرت خود را در وگاس آغاز كرده و از اين برنامه بيش از 50 ميليون دلار درآمد داشته است.

کد خبر 383434

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha