همشهری آنلاین: ایریج مرادی مدال برنز، فاطمه علیزاده مدال نقره و شهناز میرحیدری مدال طلای بازی‌ها را در مسابقات کیک بوکسینگ واکو کسب کردند.

Mirheydari

به گزارش روابط عمومي فدراسيون انجمن‌هاي ورزشي، ایرج مرادی، نماینده وزن منهای 63 و نیم کیلوگرم کشورمان بعد از استراحت در دور نخست و شکست دادن نماینده میزبان و مسجل شدن برنزش، در حساس‌ترین مبارزه خود برای صعود به فینال به مصاف الکسی از قرقیزستان رفت. این مسابقه حکم یک فینال زود رس را برای مرادی داشت.

در پایان سه راند مبارزه، سرانجام نماینده ایران به حریف قدرتمند خود باخت و به مدال برنز رسيد.

فاطمه علیزاده، نماینده وزن منهای 56 کیلوگرم فول کنتاکت که برای رسیدن به فينال حريفاني از کشورهای تاجیکستان و قرقیزستان را پشت سر گذاشته بود، در مبارزه نهایی طی سه راند مبارزه نتیجه را با اختلاف يك امتياز،‌آن هم در ثانيه‌هاي پاياني واگذار و نخستین مدال نقره تیم ملی ایران را از آن خود کرد.

نماینده کشورمان در وزن منهای 55 کیلوگرم پوینت فایت در مبارزه نهایی مقابل مایسا از ترکمنستان اجازه نداد کار به راند آخر بکشد.

وی که بعد از استراحت در دور نخست موفق شده بود از سد نماینده تاجیکستان بگذرد و برنزش را مسجل کند، در مبارزه فینال برابر این رقیب با ضربات پی در پی خود در همان اواسط راند دوم کار را تمام کرد تا داوران دست وی را به عنوان برنده مسابقه بالا ببرند.

به این ترتیب میرحیدری نخستین طلای کیک بوکسینگ واکوی ایران را در بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا به نام خود ثبت کرد.

به این ترتیب تیم ملی کشورمان عصر یکشنبه به یک مدال طلا توسط شهناز میرحیدری٬ یک نقره توسط فاطمه علیزاده و یک برنز توسط ایرج مرادی دست یافت.

 

کد خبر 383341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha