همشهری آنلاین: رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مشکل برخی از بورسیه‌های بلاتکلیف حل شد.

به گزارش تسنيم، محمدعلی کی‌نژاد رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به آخرین جزئیات بررسی بورسیه‌های بلاتکلیف در این هیئت با حضور مسئولان وزارت علوم، اظهار داشت: در جلسه اخیر هیئت عالی جذب، مشکل برخی از بورسیه‌ها حل شد. فرصت نشد همه افراد را بررسی کنیم، اما مسئله بورسیه‌ها در تعدادی از دانشگاه‌ها و استان‌‌ها برطرف شد. آمار دقیق پس از بررسی همه آنها اعلام می‌شود.

وی افزود: در فراخوانی که مرکز جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد، 324 دانشجوی بورسیه ثبت‌نام کردند. از این تعداد حدود 187 نفر تایید بورسیه‌شان قطعی است و تعدادی هم تایید نشدند.

رئیس هیئت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی در همین زمینه گفت: از تعداد 187 نفر برخی افراد هم دانشگاه‌های‌شان تعیین شده و هم تایید شورای بورس را داشتند، یعنی حکم بورس داشتند و تعدادی هم باقی مانده است.

وی ادامه داد: تعدادی از این افرادی که در فراخوان شرکت کرده‌اند، مدعی شدند که دانشگاه‌ها به درخواست آنها عدم نیاز زده و تعدادی نیز اعلام کردند جایابی نشده‌اند که به وضعیت هر دو گروه رسیدگی می‌شود. امیدواریم طی جلسات آینده وضعیت همه این بورسیه‌ها مشخص شود.

کد خبر 383291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha