همشهری آنلاین: فرزان عاشورزاده، نماینده وزن اول المپیکی کشورمان با دو پیروزی و یک شکست بر سکوی سومی مرحله دوم مسابقات گرندپری ایستاد و به مدال ارزشمند برنز دست یافت.

Ashoorzade

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه (31 شهريور) آغاز شده و به مدت سه روز و با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مغرب ادامه خواهد داشت.

روز شنبه و در روز دوم این رقابت‌ها فرزان عاشورزاده برای کسب مدال ارزشمند برنز در مرحله نیمه نهایی مقابل «کارلوس ناوارو»، تکواندوکار با سابقه مکزیکي که در کارنامه او برنز قهرمانی جهان 2017 و مدال‌های مسابقات مختلف به چشم می‌خورد قرار گرفت و در دیداری حساس و نفس‌گیر و با یک اختلاف امتیاز نتیجه را 8 بر 7 واگذار و به عنوان سوم دست يافت.

عاشورزاده در نخستین مبارزه خود مقابل «قاسم مگمدوف» از آذربايجان، نایب قهرمان نوجوانان جهان 2016 قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 3 پیروز شد و در مرحله یک‌ چهارم «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 و قهرمان اروپا 2017 و 2015 را با نتیجه 17 بر 7 شکست داد و موفق شد مدال برنز خود را قطعی نماید.


هدايت  تيم ايران برعهده مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

 

کد خبر 383226

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha