همشهری آنلاین: فرزان عاشورزاده، نماینده وزن اول المپیکی کشورمان با دو پیروزی و یک شکست بر سکوی سومی مرحله دوم مسابقات گرندپری ایستاد و به مدال ارزشمند برنز دست یافت.

Ashoorzade

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپری در سال 2017 در 4 وزن المپیکی مردان و زنان از روز جمعه (31 شهريور) آغاز شده و به مدت سه روز و با حضور 225 تکواندوکار (112 تکواندوکار مرد و 113 تکواندوکار زن) از 56 کشور در مجموعه ورزشی «شاهزاده مولا عبدالله» شهر "رباط" مغرب ادامه خواهد داشت.

روز شنبه و در روز دوم این رقابت‌ها فرزان عاشورزاده برای کسب مدال ارزشمند برنز در مرحله نیمه نهایی مقابل «کارلوس ناوارو»، تکواندوکار با سابقه مکزیکي که در کارنامه او برنز قهرمانی جهان 2017 و مدال‌های مسابقات مختلف به چشم می‌خورد قرار گرفت و در دیداری حساس و نفس‌گیر و با یک اختلاف امتیاز نتیجه را 8 بر 7 واگذار و به عنوان سوم دست يافت.

عاشورزاده در نخستین مبارزه خود مقابل «قاسم مگمدوف» از آذربايجان، نایب قهرمان نوجوانان جهان 2016 قرار گرفت و با نتیجه 19 بر 3 پیروز شد و در مرحله یک‌ چهارم «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا، دارنده مدال برنز قهرمانی جهان 2017 و قهرمان اروپا 2017 و 2015 را با نتیجه 17 بر 7 شکست داد و موفق شد مدال برنز خود را قطعی نماید.


هدايت  تيم ايران برعهده مهدی بی‌باک به عنوان سرمربی، علیرضا نصرآزادانی به عنوان مربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی بدنساز است.

گفتنی است؛ مسابقات گرندپری (G4) است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.40 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می گیرد.

 

کد خبر 383226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha