پدرخوانده ۷۵ ساله که پس از قتل پسرخوانده و عروسش، سرهای بریده آنها را در خیابان شیخ بهایی رها کرده بود، طبق گزارش پزشکی قانونی جنون ندارد.

قتل

متهم 4ليسانس دارد و در اعترافاتش مدعي شده كه به‌خاطر اعتياد فرزندخوانده‌اش به شيشه و اذيت‌هاي او، وي و همسر او را به قتل رسانده است. او پس از جنايت اجساد قربانيان را مثله كرد و سرهاي بريده آنها را در زمين خاكي در خيابان شيخ بهايي انداخت و آنها را به آتش كشيد. او ديگر بقاياي اجساد را هم در سطل‌هاي زباله پايتخت رها كرد.وي وقتي براي انجام تحقيق به شعبه سوم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و پيش روي قاضي سيدسجاد منافي آذر قرار گرفت، گفت:

در آن لحظه دچار جنون شدم و حالا به‌شدت پشيمانم و عذاب وجدان دارم. وي كه عاشق شكار است و مدتي شكارچي بوده مدعي شد كه «فكرش را نمي‌كردم كه آخرين صيد‌هايم پسر و عروسم باشند». در ادامه متهم صحنه جنايت را بازسازي كرده و به پزشكي قانوني معرفي شد تا سلامت رواني وي بررسي شود كه كميسيون پزشكي قانوني پس از بررسي‌هاي لازم اعلام كرد متهم اختلالات خلقي دارد اما هنگام قتل جنون نداشته است. از سوي ديگر خانواده عروس متهم با مراجعه به دادسراي جنايي تهران براي او درخواست قصاص كرده‌اند.

کد خبر 383166

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha