همشهری آنلاین: ۴۲۰ شرکت کننده از دانش آموزان با استعداد بورسیه بنیاد کودک در آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی شرکت کردند.

دانشگاه

به گزارش واحد ارتباطات و جلب مشارکت‌های بنیاد کودک، از میان 420 دانش آموز با استعداد بورسیه بنیاد کودک از 29 نمایندگی این بنیاد در سراسر کشور تعداد 314 دانش آموز در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

حرمت ناظری مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت های بنیاد کودک با اعلام این خبر گفت: از میان 314 دانش‌آموز با استعدادی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده اند، تعداد 67 نفر در ظرفیت پذیرش روزانه دانشگاه‌های دولتی و 247 نفر در ظرفیت پذیرش‌های دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده‌اند.

ناظری تصریح کرد: بنیاد کودک امسال شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان بورسیه بنیاد، نسبت به سال‌های گذشته بود.

وی همچنین تصریح کرد: از میان دانش‌آموزان پذیرفته شده در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، 6 نفر در گروه پزشکی و دندانپزشکی، 14 نفر در گروه علوم پزشکی، 40 نفر در گروه مهندسی و دیگر دانش آموزان با استعداد این بنیاد در دیگر رشته‌های دانشگاه پذیرفته شدند.

مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت‌های بنیاد کودک با تاکید بر حمایت این بنیاد از این دانش آموزان گفت: بدیهی است؛ دانش آموزان پذیرفته شده بورسیه بنیاد تا زمانی که مشغول به تحصیل هستند از بورسیه بهره مند خواهند بود.

کد خبر 383152

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha