همشهری آنلاین: یک فعال اصلاح‌طلب گفت: عارف اظهارنظر شخصی خود را درباره ائتلاف نکردن با معتدلین در انتخابات ۹۸ بیان کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عطریانفرمحمد عطریانفر فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره اظهارنظر اخیر محمدرضا عارف مبنی بر اینکه اصلاح‌طلبان در انتخابات 98 با اصولگرایان معتدل ائتلاف نمی‌کنند، اظهار کرد: آقای عارف اظهار نظر شخصی خود را بیان کرده  است و حتی خودشان هم گفته‌اند که نظر شخصی‌شان است.

وی ادامه داد: درباره وضعیت مشارکت در انتخابات 98 از الان نمی‌توان به ماجرا نگاه کرد و زود است، کمتر از 6 ماه یا یک سال مانده به برگزاری انتخابات، تکلیف احزاب سیاسی و جبهه‌های متعلق به آنان مشخص‌ترمی‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر بتوانیم نقش احزاب را به صورت فراگیر پایدار کنیم، اجازه بدهیم به صورت جدی ایفای نقش کنند، نهادهای مسئول هم رابطه روشنی با احزاب داشته باشند و همچنین از مصونیت‌های حقوقی و قانونی کافی برخوردار باشند، نتیجه این مهم ما را به سمت تقویت احزاب پیش می‌برد.

عطریانفر گفت: مسلما احزاب همواره باید در قامت هویت سیاسی مستقل خودشان در انتخابات شرکت کنند از این جهت بنده اظهارنظر عارف را تایید میکنم.

وی افزود: شرایط عمومی ما به گونه‌ای است که نوعا به صورت جبهه‌ای حرکت می‌کنیم و به اقتضای شرایط هم ممکن است برخی ائتلاف‌ها را ایجاد کنیم، چنانچه در انتخابات مجلس پیشین چنین وضعیتی را دیدیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ائتلاف با اصولگرایان معتدل به نفع اصلاح‌طلبان بوده است، بیان کرد: بحث منافع جریانی و گروهی نمی‌کنیم در هر انتخابات نزدیک شدن‌ها، دور شدن‌ها، همدلی‌، هم‌فکری،کار جمعی کردن و مرز بندی‌هایی که معمولا مطرح می‌کنیم، معطوف به این است که محصول آن خروجی روشنی یعنی تامین منافع مردم باشد، بحث اصلاح طلب و غیر اصلاح‌طلب نداریم، اصلاح طلبان و معتدلین اینگونه فکر می‌کنند.

کد خبر 383070

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha