همشهری آنلاین: دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌ آهن با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

فوتبال

به گزارش ایسنا، در نخستین دیدار از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال میزبان ذوب آهن بود. استقلالی‌ها که به دنبال فرار از بحران بودند، تلاش زیادی کردند که در این بازی پیروز شوند اما این بازی برنده‌ای نداشت و در نهایت به تسای یک بر یک ختم شد.

روزبه چشمی در دقیقه ۱۲ برای استقلال گلزنی کرد. محمد نژادمهدی نیز در دقیقه ۷۶، گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

استقلال با این تساوی ۵ امتیازی شد و موقتا به رده چهاردهم جدول صعود کرد. ذوب‌آهن هم با ۱۰ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

میک مک درموت، مربی بدنساز استقلال به دلیل عبور از منطقه فنی، توسط داور مسابقه اخراج شد. همچنین محمد نژادمهدی از ذوب آهن نیز با دریافت کارت زرد از داور جریمه شد.

قضاوت این بازی بر عهده پیام حیدری بود.

گزارش نیمه نخست

گل استقلال: در دقیقه ۱۲، فشار بازیکنان استقلال روی دروازه ذوب آهن جواب داد و ارسال حسن بیت سعید و ضربه جابر انصاری بعد از برخورد به مدافع ذوب آهن مقابل محوطه شش قدم به روزبه چشمی رسید و او گل نخست استقلال را به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۶، کار تیمی بازیکنان استقلال به سانتر میلاد ذکی‌پور به روی دروازه ختم شد که ضربه جابر انصاری را رشید مظاهری در آغوش کشید. 

در دقیقه ۲۰، سانتر امید نوافکن از سمت چپ زمین ذوب آهن به ذکی پور رسید اما ضربه سر او بسیار بد بود و توپ را مدافع ذوب آهن دفع کرد.

در قیقه ۲۱، ضد حمله سریع بازیکنان ذوب آهن توسط مرتضی تبریز منجر به یک موقعیت خطرناک شد که محمدرضا حسینی در موقعیت تک به تک شوت زد اما ضربه او را سید حسین حسینی با پا برگشت داد.

در دقیقه ۲۴، ارسال بازیکن ذوب آهن از سمت راست زمین استقلال به روی دروازه این تیم در موقعیت خوبی به محمدرضا حسینی رسید اما او این بار هم نتوانست ضربه خوبی را به توپ بزند.

در ادامه دقایق بازی، دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را بر روی دروازه هم خلق کردند که کمتر باعث به زحمت افتادن دروازه‌بان‌ها شد.

گزارش نیمه دوم

در دقیقه ۴۸، سانتر بازیکنان ذوب آهن به روی دروازه استقلال در شلوغی محوطه جریمه توسط بازیکنان استقلال برگشت داده شد.

در دقیقه ۵۰، استقلالی‌ها پاسخ حمله ذوب‌آهن را با یک سانتر روی دروازه این تیم دادند که بازیکنان امیر قلعه‌نویی در آخرین لحظه توپ را برگرداندند و همین توپ به یک ضد حمله برای ذوب آهن تبدیل شد. در حالی که ذوب‌آهنی‌ها می‌توانستند با دقت در زدن ضربه آخر دروازه حسینی را باز کنند، با بی‌دقتی توپ را به آسمان زدند تا کماکان بازی یک بر صفر به سود استقلال ادامه داشته باشد.

در دقیقه ۵۵، همکاری بازیکنان استقلال مقابل محوطه جریمه ذوب‌آهن، منجر به یک ضربه فنی از حسن بیت سعید شد که این ضربه با اختلاف کم از روی دروازه مظاهری عبور کرد.

در دقیقه ۵۸، وریا غفوری از روی ضربه ایستگاهی چسبیده به محوطه جریمه شوت زنی کرد که مظاهری این توپ را به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۲، ارسال بازیکنان ذوب آهن روی ضربه ایستگاهی، به موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال تبدیل شد که ضربه محمد نژادمهدی را سید حسین‌ حسینی با واکنش خوبی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۷۲، ارسال بسیار خوب دانیال اسماعیلی‌فر به روی دروازه استقلال مقابل محوطه شش قدم به محمدرضا حسینی رسید اما او در عین ناباوری توپ را به آسمان زد.

گل ذوب‌آهن: در دقیقه ۷۶، محمد نژادمهدی روی توپ ارسالی به محوطه جریمه با ضربه پا دروازه استقلال را باز کرد.

در دقیقه ۷۹، حرکت تکنیکی محمدرضا حسینی با عبور از وریا غفوری با سید حسین حسینی تک به تک شد که پاس در عمق او در آستانه ورود به دروازه توسط دروازه‌بان استقلال دور شد.

در دقیقه ۸۵، موقعیت خوبی نصیب بازیکنان استقلال شد که این فرصت با بی‌دقتی بازیکنان استقلال از کنار تیر دروازه ذوب آهن عبور کرد.

این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک تمام شد تا استقلال بیش از گذشته در بحران کسب نتیجه فرو برود.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی (کاپیتان)، لئوناردو پادوانی، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، امید نورافکن، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، سرور جپارف، حسن بیت سعید و جابر انصاری (مهدی قائدی ۷۴).

ترکیب ذوب آهن: رشیدمظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد نژاد مهدی، وحید محمدزاده، محمد ستاری،  مهدی مهدی پور، حمید بوحمدان، محمدرضا حسینی، اسماعیل شریفات (ایمان موسوی ۷۰)، احسان پهلوان (ربیع عطایا ۶۰) و مرتضی تبریزی (کاپیتان).

کد خبر 382929

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha