همشهری آنلاین: رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس صنفی نیست بلکه متعلق به ملت ایران و نسل‌های آینده است.

 ابراهیم گلفام

امیر سرتیپ ابراهیم گلفام در جمع خبرنگاران با تشریح دستآوردهای دوران دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای این دوران، مدافعین حرم و انقلاب اسلامی افزود: دستآوردهای دوران هشت سال دفاع مقدس آنچنان از ارزش بالایی برخوردار است که امروزه در خیلی از آکادمی‌های دنیا مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امنیت و اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون خون شهدا و دست آوردهای این دوران است، گفت: اقتدار و قدرت بازدارندگی کشورمان یکی از آثار مهم این دوران است.

امیر گلفام در این نشست ضمن تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد: رژه با شکوه امسال ارتش در تهران به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همزمان در تمامی استانهای کشور برگزار خواهد شد.

وی با ببان اینکه در این هفته نمایشگاه های مختلفی از سوی ارتش در تمامی استانهای کشور برپا خواهد شد، تصریح کرد: همچنین رژه نیروی دریایی ارتش نیز امسال به میزبانی ارتش در آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود.

گلفام خاطر نشان کرد: بهره مندی از تجربیات پیشکسوتان دفاع مقدس در دانشگاههای مختلف کشور، دبیرستانها و دیگر مراکز آموزشی و رونمایی از تندیس قهرمانان دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجراء خواهد شد.

به گفته امیر گلفام، سرکشی از خانواده معظم شهدا، غبارروبی، تجلیل از سربازان و سربازان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌هایی است که انجام خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس همچنین از پخش مستندات ساخته شده در خصوص هشت سال دفاع مقدس از طریق صدا و سیما در طول ایام این هفته خبر داد.

به گفته وی، برگزاری مسابقات ورزشی در بسیاری از رشته ها، مسابقات فرهنگی و بازدید رایگان عموم مردم از موزه های دفاع مقدس در سراسر کشور از دیگر برنامه هایی است که به انجام خواهد رسید.

کد خبر 382894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha