همشهری آنلاین: جوجیتسوکاران کشورمان به یک نشان نقره و دو نشان برنز دیگر در رقابت‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان دست یافتند. تاکنون تیم جوجیتسوی ایران در این مسابقات یک طلا، دو نقره و دو برنز کسب کرده است.

Hasanzade-Jalilvand

در ادامه پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن و هنرهای رزمی آسیا که در شهر عشق‌آباد کشور ترکمنستان در حال برگزاری است، تیم جوجیتسوي کشورمان با سوده کمندانی به یک نشان برنز دست یافت.

وي در وزن به اضافه 70 کیلوگرم زنان با یک رقابت بسیار هوشیارانه موفق شد با نتیجه 2 بر 0 ایدم کونول پاکستانی را از پیش رو برداشته و با کسب شان برنز، اولین مدال تاریخ جوجیتسوي بانوان را به نام خود ضرب کند.

در ادامه دلاور مردان کشورمان در وزن آزاد موفق به کسب 1 نشان نقره و 1 برنز شدند.

در فینال این مبارزات، فیصل فهد ابل کتابی، جوجیتسوکار اماراتی که در وزن آزاد مردان موفق شده بود فقط با فعالیت بیشتر و بدون کسب امتیاز فنی مسعود جلیلوند را شکست داده و به فینال راه یابد، در دیدار نهایی در مقابل مسعود حسن‌زاده در حالی که تمامی تماشاگران ترکمنستانی هم ورزشکار کشورمان را تشویق می‌کردند، با همان روش قبلی او را هم شکست داده و به مدال طلا رسید تا حسن‌زاده نقره‌پوش شود.

در این رقابت در ابتدا هر دو ورزشکار دو کارت زرد کم‌کاری دریافت کردند، سپس مسعود حسن‌زاده کارت زرد سوم را دریافت کرد و در ادامه با کارت قرمز به دلیل ادامه کم‌کاری خود مواجه شد و مسابقه را واگذار کرد. در این دیدار نیز جوجیتسوکار اماراتی هیچ امتیاز فنی کسب نکرد.

گفتنی است مسعود جلیلوند، دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز به نشان برنز دست یافت.

کد خبر 382855

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha