همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال هفت نفره کشورمان با شکست تیم برزیل در رقابت‌های مرحله دوم، موفق شد به جمع ۴ تیم برتر دنیا راه یابد.

Football ۷ Team

امین‌اله مانی، سرمربی تیم ملی در خصوص این دیدار گفت: همان طور که پیش بینی می‌کردیم، دیدار بین تیم‌های برزیل و کانادا در گروه A با پیروزی برزیل همراه بود و بر این اساس ایران که تیم دوم گروه B شناخته شده بود، در دیدار مرحله دوم به مصاف تیم اول گروه A رفت.

وی افزود: دیدار بسیار حساس و سنگینی را پشت سر گذاشتیم و تا پایان وقت قانونی، هیچ کدام از تیم‌ها گلی به ثمر نرساندند و نتیجه صفر، صفر باقی مانده بود.

رئیس انجمن فوتبال معلولین تصریح کرد: با پایان یافتن وقت قانونی، نوبت به وقت اضافه رسید که در وقت اضافه اول هم نتیجه تغییری نکرد و در آخرین دقایق وقت اضافی دوم، حسین تیزبر یک گل به ثمر رساند و ایران با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شد.

سرمربی تیم ملی گفت: بر این اساس ایران به دیدار نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کرد و روز چهارشنبه (29 شهريور) در مرحله نیمه نهایی مقابل تیم انگلستان به میدان خواهد رفت. از سوی دیگر تیم روسیه و اوکراین نیز در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی با هم روبرو می‌شوند و برنده این دیدار نیز دیگر فینالیست این دوره از مسابقات جهانی خواهد بود.

این مسابقات از 19 شهریور ماه با حضور 16 تیم آغاز شده و تا یکم مهر ماه در شهر سان لوئیز برپاست.

کد خبر 382704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha