دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

یک روز پس از انتشار خبری درخصوص آزار دختری ۱۹ ساله توسط مرد فریبکار، ۲ زن جوان به دادگاه کیفری رفتند و گفتند متهم آنان را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

اولين شاكي اين پرونده دختري 19ساله بود. او مدتي قبل از خانه بيرون رفت اما يكباره مفقود شد تا اينكه چند روز بعد والدينش او را درحالي‌كه در حالت كما بود در يكي از بيمارستان‌ها پيدا كردند و معلوم شد وي مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. در جريان تحقيقات دختر جوان به مأموران گفت: در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي با جواني كه خودش را شاهين- 25ساله- معرفي كرده بود آشنا شدم و او به من پيشنهاد ازدواج داد و با من قرار گذاشت.

روز دوم شهريور وقتي براي ديدن او سر قرار حاضر شدم مرد ميانسالي سراغم آمد و گفت از طرف شاهين آمده است. او مرا سوار خودرواش كرد اما در بين راه با خوراندن ساندويچ مسموم من را بيهوش كرد. وقتي به هوش آمدم در خانه‌اي بودم و فهميدم به من تجاوز شده است. همان مرد چند روزي من را در خانه‌اش زنداني كرد تا اينكه با خوردن آبميوه‌اي كه او داده بود بيهوش شدم و چند روز بعد روي تخت بيمارستان به هوش آمدم و فهميدم يك هفته در كما بوده‌ام.

با ثبت اين شكايت مأموران با انجام تحقيقات فني توانستند متهم را كه مردي 48ساله است دستگير كنند. او ديروز به شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران منتقل شد و از سوي قاضي حسين اصغرزاده تحت بازجويي قرار گرفت. متهم ادعا كرد كه دختر جوان به خواست خودش همراه او رفته و وي را زنداني نكرده است. در ادامه رئيس دادگاه دستور داد متخصصان پزشكي قانوني نيز به تحقيق در اين‌باره بپردازند.

در شرايطي كه متهم هنوز در شعبه دادگاه بود 2زن جوان كه از دستگير شدن متهم مطلع شده بودند نيز از او شكايت كردند و گفتند متهم آنها را نيز با خوراندن آّبميوه مسموم بيهوش كرده و مورد آزار و اذيت قرار داده است. با افزايش شمار شاكيان اين پرونده قاضي اصغرزاده 2شاكي جديد را به پزشكي قانوني معرفي كرد. وي همچنين به افسران اداره 16پليس آگاهي تهران ماموريت ويژه‌اي داد تا با ادامه بازجويي‌ها از متهم ساير جرايم احتمالي وي را كشف كنند.

کد خبر 382660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha