دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۰ نفر

ایشان خاطر (که برخی به او خطار هم می‌گویند) از تجربه همکاری با مجید مجیدی در فیلم سینمایی «پشت ابرها» به نیکی یاد و فیلمساز ایرانی را «بسیار دقیق» توصیف کرد.

مجیدی

به گزارش همشهري، بازيگر جوان باليوودي كه پيش از ورود به دنياي فيلم و سينما بيشتر به واسطه داشتن رابطه برادري با شاهد كاپور شناخته مي‌شد، در آستانه آغاز اكران‌هاي بين‌المللي پشت ابرها لب به سخن گشود و با اشاره به شيوه كار مجيدي، به تحسين رفتار حرفه‌اي او پرداخت. خاطر براي نخستين‌بار در پشت ابرها مقابل دوربين رفت و ناچار شد سختي‌هاي بسيار از جمله داشتن خالكوبي و 20 برداشت در گل و لاي را تحمل كند.

ستاره جوان درباره تجربه كار با مجيدي گفت: «روند نهايي شدن هر برداشت و نوع استفاده از چهره من با دقت و جزئيات بسيار طي مي‌شد و من در طول اين كار بسيار از استاد مجيدي آموختم. او فيلمساز و كارگرداني فوق‌العاده دقيق است و كمترين تغييري هم كه در هر نما انجام مي‌دهد، به ابعاد مختلف شخصيت بسيار مي‌افزايد.» خاطر در پشت ابرها نقش برادري را بازي مي‌كند كه خواهري كوچك‌تر دارد و بايد از پس مشكلات زندگي برآيد.

يكي از منابع خبري نزديك به پروژه هم با اشاره به اينكه به پيشنهاد كارگردان روي بدن ايشان خالكوبي شد، افزود: «براي اينكه به يك تركيب نهايي و كامل درباره شخصيت برادر برسيم، مجيدي احساس كرد بايد روي بدن ايشان خالكوبي داشته باشيم. او همراه تهيه‌كنندگان با چند هنرمند تتوكار ملاقات كرد و سرانجام يك خالكوبي مناسب برگزيد. ايشان هم براي اينكه بهترين نتيجه حاصل شود، با هنرمندان تتوكار خيلي خوب همكاري كرد.»

پشت ابرها نخستين تجربه مجيدي در صنعت فيلمسازي باليوود است و احتمال دارد به نمايندگي از سينماي هندوستان به آكادمي اسكار معرفي شود. اين فيلم كه بر اساس فيلمنامه‌اي از مهران كاشاني ساخته شده، داستان زندگي يك برادر و خواهر فقير را در حاشيه‌هاي بمبئي روايت مي‌كند و قرار است در بخش مسابقه شصت و يكمين جشنواره لندن رونمايي شود.

کد خبر 382635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha