همشهری آنلاین: فرمانده‌ لشکر زرهی ۸ نجف اشرف گفت: خودروی سواری مشکوک به حامل بسته انفجاری در نجف آباد اصفهان شناسایی و مواد انفجاری جاسازی شده درآن خنثی شد.این بسته انفجاری در اطراف منزل شهید حججی نبوده است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پاسدار سیف الله رشیدزاده توضیح داد: ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در پی گزارش های مردمی مبنی بر توقف خودرویی مشکوک در یکی از محله های نجف آباد، نیروهای عملیات ناجا وارد عمل شدند.

وی با بیان این‌که «نیروهای عملیات ناجا بلافاصله با کنترل منطقه و شناسایی موقعیت خودرو سواری، متوجه نصب بسته ی مشکوک مجهز به چراغ چشمک زن شدند»، افزود: در پی این شناسایی، نیروهای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف نیز به گروه های عملیاتی پیوستند.

وی در ادامه افزود: گروه چک و خنثی این لشکر در ساعت 23:30 با بررسی های اولیه و با استفاده از امکانات تخصصی؛ پس از ایجاد فضایی ایمن برای خنثی کردن آن، نسبت به انتقال این بسته انفجاری به فضای باز بیرون شهر اقدام و ساعت 15 دقیقه بامداد آن را منهدم کردند.

فرمانده لشکر ۸ نجف اشرف در پایان اظهار داشت :برغم برخی شایعات مطرح شده ، این بسته انفجاری در اطراف منزل شهید حججی نبوده و  تلاش ها برای شناسایی عوامل آن ادامه دارد.

کد خبر 382529

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha