همشهری آنلاین: جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی متکی به قرآن، عترت و حضور مردم است، گفت: استکبارستیزی در خون مردم ایران است و هرگز هیچ ظلمی را نمی‌پذیرند.

علی فضلی

 

سردار علی فضلی در بیست و ششمین یادواره 95 شهید دفاع مقدس ومدافع حرم شهید محسن حججی و چهارمین یادواره 51 شهید والامقام شهر گلسار ساوجبلاغ در مسجد جامع شهر هشتگرد، گفت: امروز دهه 60 نیست و ما در دهه 90شهدای بزرگی مثل محسن حججی داریم و این فرهنگ وابسته به این یاد واره ها است که بخوبی این فرهنگ منتقل شد به نسل کنونی و باید تداوم یابد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بر لزوم تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی تاکید کرد.

سردار فضلی با بیان اینکه شهدا که در معامله با خدا قرار گرفته‌اند رفتند تا به تکلیف الهی و اسلامی و انقلابی خود عمل کنند، افزود: امیدواریم همه مسئولان توفیق خدمتگزاری به خانواده شهدا را داشته باشند.

وی تصریح کرد: امروزصدها جوان آماده اند برای دفاع از حرم بروند و این روحیه شهادت طلبی کشور ما را در مقابل دشمنان مصون داشته است.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه ولایت‌پذیری مردم ایران برای اداره امور جامعه پررنگ بوده است، گفت: مردم در یک مملکت و حکومت اسلامی رکن اصلی بوده و در مقابله با آسیب‌ها و چالش ها با تعیین تکلیف خود ورود پیدا می‌کنند.

وی در ادامه به ذکر رشادت های رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس به ویژه در عملیات کربلای 5 پرداخت و ازخاطرات خود در لشگر 10 سید الشهدا (ع) که از نیروهای کرج و ساوجبلاغ نیز در آن بودند، پرداخت.

کد خبر 382144

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha