مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
۰ نفر

شهردار تهران از برگزاری جلسه مشترک با رئیس بنیاد مستضعفان برای حل مشکلات آسیب‌دیدگان ساختمان پلاسکو و تعیین خطوط اصلی همکاری تا ۲ هفته آینده خبر داد.

اينطور كه محمدعلي نجفي ديروز در حاشيه مراسم افتتاح يازدهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي گفته، قرار است هفته آينده يا هفته بعد از آن، جلسه مشتركي برگزار شود تا درباره طرح‌ها و برنامه‌هايي كه مي‌تواند براي حل مشكل كساني كه در حادثه پلاسكو خسارت ديده‌اند، همفكري كنند. بر اين اساس طي 2هفته آينده حداقل خطوط اصلي برنامه شهرداري و بنياد مستضعفان درخصوص آسيب‌ديدگان حادثه پلاسكو مشخص مي‌شود.

پس از حادثه پلاسكو در آخرين روز دي‌ماه سال گذشته، رئيس بنياد مستضعفان اعلام كرده بود كه دوساله پلاسكوي جديد را احداث خواهند كرد. آن زمان سعيدي‌كيا از تشكيل كارگروهي براي اين منظور خبر داد تا نحوه اجرايي كار را مشخص كنند. وي همچنين در روز 2بهمن 95عنوان كرد ساختمان جديد با كيفيت بسيار خوب و منطبق با مشخصات خوب ساخته خواهد شد اما از آن به بعد خبر ديگري مبني بر اعلام زمان شروع ساخت پلاسكو جديد به ميان نيامد و تنها موضوعاتي مثل تأمين پاركينگ و ارتفاع ساختمان جديد مطرح شد.

کد خبر 382096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha