چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت کنندگان در جشنواره نمایشگاهی-تبلیغاتی کهریزک هر روز شاهد یک اتفاق خوب در محل این نمایشگاه خواهند بود.

جشنواره نمایشگاهی - تبلیغاتی کهریزک

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ به همت مشارکت‌های مردمی و با حضور چشمگیر مددجویان هنرمند ساکن در مجموعه، جشنواره معرفی فعالیت‌های عمده بزرگترین موسسه خیریه خاورمیانه در حال برگزاری است.

در این جشنواره نمایشگاهی که از تاریخ 21 شهريور به مدت 4 روز از ساعت 17:00 الی 21:00 در محل زیر گذر مترو میدان ولیعصر (عج) برگزار می‌شود، واحد‌های مختلف تابعه موسسه خیریه کهریزک به معرفی انواع خدمات در حال ارائه به سالمندان، معلولین، بیماران مبتلا به ام اس در کودکان معلول و اوتیسم می‌پردازند.

منتخبی از هنرمندان توانمند و معلول کهریزک استان تهران، نمونه‌ای کوچک از قابلیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند و روابط‌عمومی این مرکز نگاهی جامع به تلاشهای شبانه روزی کهریزک دارد.

همچنین واحدهای روابط عمومی و مشارکتهای مردمی می‌کوشد از این منظر بیش از پیش از نحوه ارتباطات و جلب کمک‌های مردمی، در تأمین هزینه‌های سنگین این موسسه بهره ببرند.

آسایشگاه کهریزک البرز نیز در تلاش برای معرفی هر آنچه در آن مرکز خیریه می‌گذرد است و سرانجام آنکه مرکز تخصصی جواد‌الائمه‌(ع) که نقش عمده‌ای در درمان مددجویان وابسته به این موسسه داشته و نیز در درمان بیماران نیازمند و محروم جنوب تهران با حداقل هزینه‌های دریافتی، الگویی کم نظیر است، در برپایی غرفه سلامت همراهی دارند.

گفتنی است در این جشنواره جذاب و خیریه که در طول 4 روز از ساعت 5 بعدازظهر لغایت 9 شب برگزار می‌گردد، شرکت کنندگان هر روز شاهد یک یا چند رویداد جذاب هستند، حضور هنرمندان و خوانندگان مطرح کشور، بازیگران سینما و تلویزیون، مجریان برنامه‌های پر مخاطب تلویزیونی از جمله جذابیت‌های خاص این جشنواره 4 روزه خواهد بود.

کد خبر 382083

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha