چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: تولیدات مختلف شبکه های سیما به برنامه «شما و سیما» راه پیدا می‌کند و از این به بعد این برنامه به گستره بیشتری از تولیدات تلویزیون می‌پردازد.

سریال

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، برنامه «شما و سیما» جمعه ۲۴ شهریور آیتم‌های متنوعی از تولیدات شبکه‌های سیما را به تصویر خواهد کشید.

دوربین «شما و سیما» با حضور در پشت صحنه برنامه «دلویزیون»، افتتاحیه سریال «پاهای بی قرار» به کارگردانی منوچهر هادی و برنامه «پالام پولوم پیلیش»، ضمن گفتگو با عوامل تولید و بازیگران، آخرین اخبار و اطلاعات را از روند تولید و تصویربرداری این برنامه‌ها به بینندگان ارایه می‌کند.

این برنامه همچنین در گفتگو با مدیران شبکه نسیم، آماری از تولیدات و آثار این شبکه را ارایه می‌کند. گزارشی از نظرهای مردمی و کلیپی از سریال‌های ماندگار قدیمی بخش‌های دیگر برنامه این هفته «شما و سیما» را تشکیل می‌دهد.

بخش‌های جدیدی نیز به برنامه «شما و سیما» اضافه شده که شامل آمار تولید و پخش آثار شبکه‌ها، صدای شما، گزارش مردمی، کلیپ‌های قدیمی سریال‌های ماندگار و نظرسنجی هستند.

برنامه «شما و سیما» با رویکرد تعامل بیشتر مردم با سیما و ارایه تصویری جامع تر از انواع تولیدات نمایشی و غیر نمایشی معاونت سیمای سازمان صداو سیما به تهیه کنندگی محسن همایونی جمعه‌ها حوالی ساعت ۱۲:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

کد خبر 382042

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha