سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

پدر ۴۸ ساله در اقدامی جنون‌آمیز، ۲ دخترش را با ضربات قداره به قتل رساند و پس از آن با خوردن سم سیانور به زندگی‌اش پایان داد.

ساعت 22دوشنبه 20شهريورماه زني هراسان با پليس تماس گرفت و گفت: برادرم دقايقي پيش به من زنگ زد و گفت دو دخترش را به قتل رسانده و خودش با خوردن سم دست به‌خودكشي زده است. او اين جمله را گفت و تلفن را قطع كرد.پس از اين تماس مأموران كلانتري تهرانپارس خود را به محل زندگي برادر اين زن كه طبقه اول ساختماني در تهرانپارس بود، رساندند و با صحنه هولناكي روبه‌رو شدند.

پيكر نيمه‌جان پدر خانواده در سالن پذيرايي افتاده بود و كمي آنطرف‌تر و در آشپزخانه جسد خونين دو دختر خانواده كه 16و 21ساله بودند به چشم مي‌خورد. كنار آنها يك قداره خون‌آلود بود كه نشان مي‌داد با استفاده از آن به قتل رسيده‌اند. با حضور قاضي ايلخاني، بازپرس جنايي پايتخت و كارآگاهان آگاهي در محل حادثه پدر خانواده كه هنوز نفس مي‌كشيد براي درمان به بيمارستان منتقل شد.

تيم تحقيق در بررسي محل جنايت با دست‌نوشته‌اي روبه‌رو شد كه پدر خانواده روي تلويزيون چسبانده بود. او نوشته بود: «....در زندگي ما دخالت مي‌كردند و باعث شدند كه همسرم قهر كند و از خانه برود. آنها خسارت زيادي به من زدند.»

پدرخانواده حتي پاي دست نوشته را هم امضا كرده بود و در ادامه تحقيقات مشخص شد همسر وي 40روز پيش خانه را ترك كرده و به خانه پدري‌اش رفته بود. به گفته همسايه‌ها اين زن و شوهر اختلافات زيادي داشتند. به حدي كه زن جوان بارها از همسرش شكايت كرده بود. همسايه‌ها مي‌گفتند شب حادثه صداي درگيري از داخل خانه آنها شنيدند اما به محض اينكه پشت در رسيدند صداي دعوا قطع شده بود.به گزارش همشهري، پدرخانواده كه براي درمان به بيمارستان منتقل شده بود ساعت 4صبح ديروز جان باخت و تحقيقات تكميلي دراين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 381942

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha