همشهری آنلاین: بوروسیا دورتموند و بایرن مونیخ در هفته سوم چندان موفق نبودند. دورتموند مقابل فرایبورگ به تساوی رسید و بایرن مونیخ از هوفن‌هایم شکست خورد. بیبیانا اشتاین‌هاوس نیز به عنوان نخستین داور زن طعم قضاوت در لیگ دسته اول را چشید.

Steinhaus
  • هامبورگ صفر - آر. بی. لایپزیگ ۲

پیکارهای هفته سوم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۸ سپتامبر/ 17 شهريور) با برگزاری دیدار هامبورگ مقابل آر. بی. لایزپیگ آغاز شد. هامبورگی‌ها که در دو دیدار پیشین خود پیروز شده بودند، با نتیجه ۲ بر صفر از مهمان خود شکست خوردند و به این ترتیب نخستین ناکامی خود در فصل جدید را تجربه کردند. هامبورگ علی‌رغم برخورداری از امتیاز میزبانی چهره‌ای دفاعی نشان داد و در نهایت تسلیم حملات پیگیر لایپزیگ شد.

  • فرایبورگ صفر - بوروسیا دورتموند صفر

بوروسیا دورتموند بعد از ظهر شنبه در هفته سوم بوندس‌لیگا میزبان فرایبورگ بود. زردپوش‌های دورتموند در تمام بازی تیم برتر میدان بودند و ۸۲ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، اما علی‌رغم حملات پیگر و بی‌شمار خود نتوانستند دروازه فرایبورگ را فرو ریزند. فرایبورگی‌ها که از دقیقه ۲۹ بازی یک یار خود را به خاطر دریافت کارت قرمز از دست دادند، با ایجاد دیواری دفاعی تلاش‌های دورتموند را ناکام کردند.

  • آگسبورگ ۳ - اف ث کلن صفر

اف ث کلن، یکی از تیم‌های موفق فصل گذشته بوندس‌لیگا هفته‌های تیره‌ای را در فصل جدید تجربه کرده است. این تیم با شکست ۳ بر صفر مقابل میزبان خود آگسبورگ، سومین ناکامی پیاپی خود را تجربه کرد و حال با صفر امتیاز در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد. آلفرد فینبوگاسون، مهاجم آگسبورگ با زدن هر سه گل تیمش (در دقایق ۲۲، ۳۲ و ۹۰) چهره‌ درخشان میدان بود.

  • ماینتس ۳ - بایر لورکوزن یک

ماینتس نیز از تیم‌های موفق هفته سوم بوندس‌لیگا بود. این تیم در خانه خود توانست با نتیجه ۳ بر یک از سد بایر لورکوزن بگذرد و به نخستین پیروزی خود در فصل جدید دست یابد. لورکوزنی‌ها در ۴۵ دقیقه اول بازی تیم برتر بودند و نیمه نخست را یک بر صفر به پایان بردند. ماینتس اما توانست در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دهد و سه بار دروازه مهمان خود را باز کند.

  • بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر - آینتراخت فرانکفورت یک

اینتراخت فرانکفورت نیز هفته سوم را با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی یک بر صفر در خانه مونشن‌گلادباخ سه امتیاز دیگر به دست آورد. گل طلایی فرانکفورت در این مصاف را کوین پرینس بوآتنگ در دقیقه ۱۳ بازی به ثمر رساند. بازیکنان گلادباخ اگر چه هم از لحاظ مالکیت توپ و هم از لحاظ شمار حملات از مهمان خود برتر بودند، اما نتوانستند از فرصت‌های خود بهره برند و دروازه حریف را باز کنند.

  • ولفسبورگ یک - هانوفر یک

هانوفر که در فصل جدید بار دیگر به جمع دسته‌اولی‌ها پیوسته، در سومین دیدار خود به تساوی یک بر یک مقابل "گرگ‌های" ولفسبورگ دست یافت. این نتیجه با توجه به عملکرد کم و بیش برابر هر دو تیم عادلانه بود. هانوفر دو دیدار پیشین خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بود و اکنون با ۷ امتیاز در رده‌های بالای جدول به سر می‌برد.

  • هوفن‌هایم ۲ - بایرن مونیخ صفر

بایرن مونیخ، رکورددار و مدافع عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا در هفته سوم شکستی تلخ را تجربه کرد. سرخ‌پوش‌های مونیخ به ویژه در ۲۰ دقیقه نخست بازی کنترل میدان را در اختیار داشتند، اما در استفاده‌ از فرصت‌های به‌دست آمده ضعیف عمل کردند. هوفن‌هایم در طول بازی انسجام دفاعی خوب و بازی هوشیارانه‌ای از خود نشان داد و توانست دو بار دروازه حریف قدرتمند خود را باز کند.

مارک اوت با زدن هر دو گل تیمش (در دقایق ۲۷ و ۵۱) از چهره‌های برتر میدان بود. هوفن‌هایم از سه بازی هفت امتیاز به دست آورده و پس از بوروسیا دورتموند در رده‌ دوم جدول جای دارد.

  • هرتا برلین یک - وردر برمن یک

در نخستین دیدار باقیمانده هفته ۳ بوندس‌لیگا که بعد از ظهر یکشنبه برگزار شد، تیم‌های هرتا برلین و وردر برمن به مصاف هم رفتند. این دیدار که در حضور نزدیک به ۵۰ هزار تماشاگر انجام گرفت، با تساوی یک بر یک به پایان رسید؛ نتیجه‌ای که با توجه به عملکرد برابر هر دو تیم عادلانه بود.

يکی از رویدادهای مهم هفته سوم حضور بیبیانا اشتاین‌هاوس بود که به عنوان نخستین داور زن قضاوت دیداری در لیگ دسته اول فوتبال آلمان را بر عهده داشت. او سال‌هاست که به عنوان داور فیفا فعالیت دارد.

  • شالکه ۳ - اشتوتگارت یک

پیکارهای هفته سوم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با انجام دیدار شالکه مقابل اشتوتگارت به پایان رسید. آبی‌پوشان شالکه با برخورداری از امتیاز میزبانی توانستند حریف خود را ۳ بر یک شکست دهند و سه امتیاز به دست آورند. نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. شالکه نیمه دوم را توفانی آغاز کرد و توانسنت در عرض دو دقیقه (دقایق ۴۷ و ۴۸) به گل‌های دوم و سوم خود دست یابد.

 

کد خبر 381741

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha