همشهری آنلاین: معاون عملیات سازمان اورژانس کشور از واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی در داراب خبر داد که طی آن ۱۱ تن کشته و ۳۳ تن زخمی شدند.

حوادث

به گزارش ایسنا، معاون عملیات سازمان اورژانس کشور اعلام کرد: این حادثه در ساعت 03:58 بامداد جمعه 10 شهریور در محور داراب - بندرعباس قبل از روستای قلعه بیابان اتفاق افتاد و پس از دریافت گزارش بلافاصله تعداد ۱۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

به گفته او، این حادثه متاسفانه منجر به کشته شدن ۱۱ نفر شد، و ۳۳ نفر از سرنشینان اتوبوس مصدوم شدند. مصدومان این حادثه به بیمارستان امام حسن (ع) داراب منتقل شدند. متاسفانه حال ۱۳ نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است و متاسفانه احتمال افزایش فوتی ها وجود دارد.

حسن فیاض‌پور مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس در گفت و گو با ایسنا در این باره گفت: اتوبوس حامل دانش‌آموزان دختر مقطع راهنمایی و دبیرستان استان هرمزگان حوالی ساعت 4 صبح امروز در حوالی جنت‌شهر در روستای قلعه رستاق داراب واژگون شده است.

فیاض‌پور گفت: هم‌اکنون سه فروند بالگرد از شهرهای شیراز، جهرم و لار به داراب اعزام و سه مصدوم بدحال به بیمارستان‌های شیراز منتقل شده‌اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس با یادآوری اینکه دانش‌آموزان حادثه دیده برای حضور در اردوی فرزانگان قرار بود به شهرستان داراب عزیمت کنند، گفت: این دانش آموزان از شهرهای رودان و میناب استان هرمزگان به سمت داراب در حرکت بودند.

فیاض‌پور علت واژگونی را خواب آلودگی راننده اعلام و تاکید کرد که معاون درمان علوم پزشکی شیراز به همراه مسئولان آموزش و پرورش به داراب عزیمت کرده‌اند تا مسائل مرتبط با دانش‌آموزان حادثه دیده را پیگیری کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به خانواده دانش‌آموزان حادثه دیده اطلاع داده شده است.

راننده اتوبوس در این حادثه در دم جان باخته است.

کد خبر 380803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha