سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۴
۰ نفر

هنوز یکی دو هفته از حاشیه‌های حضور بازیگران «ساعت ۵عصر» در برنامه «دورهمی» مدیری نگذشته که حالا حضور همسر رامبد جوان در آخرین قسمت «خندوانه» باز هم به حواشی استفاده شخصی از آنتن دامن زده است.

رامبد جوان و نگار جواهریان

به گزارش همشهري، با فرارسيدن ‌ماه محرم در آخرين روز شهريور، شكل و شمايل برنامه‌هاي تلويزيون دستخوش دگرگوني مي‌شود و اين ماجرا بيش از همه دامن برنامه‌هاي شاد ازجمله خندوانه را مي‌گيرد. با اين پيش‌فرض، اعلام روز 28شهريور به‌عنوان زمان پخش آخرين قسمت از فصل چهارم كاملا منطقي به‌نظر مي‌رسد؛ موضوعي كه از سوي عوامل برنامه تأييد شده و البته با چند نكته پررنگ‌تر از متن هم همراه بوده است.

نكته اول به وضعيت نامشخص پخش خنداونه بعد از ماه‌هاي محرم و صفر برمي‌گردد. ظاهرا هنوز هيچ تصميمي براي ادامه ضبط و پخش برنامه پربيننده شبكه نسيم در 4‌ماه پاياني سال وجود ندارد. نكته دوم اما مربوط مي‌شود به نام مهمان آخرين قسمت خندوانه در اين فصل كه براساس شنيده‌ها كسي نيست جز نگار جواهريان؛ همسر مجري و همه‌كاره برنامه و البته بازيگر اصلي و ستاره تازه‌ترين تجربه او در عرصه كارگرداني سينما.

گرچه از نظر حرفه‌اي نمي‌توان ايرادي به حضور همسر جوان در برنامه خندوانه گرفت اما ذكر يك نكته موضوع را كمي تغيير مي‌دهد و آن هم اينكه قرار است در نيمه دوم شهريور «نگار» به كارگرداني جوان و بازي جواهريان در سينماها به نمايش عمومي درآيد. با اين حساب مي‌توان حدس زد كه آخرين برنامه خندوانه تا پيش از ‌ماه محرم به‌طور حتم حسابي ويژه براي آخرين ساخته سينمايي مجري خودش باز خواهد كرد.

نكته جالب‌تر اينكه ميزباني جوان از مهمان ويژه آخرين برنامه خندوانه همزمان با اكران فيلم نگار بسيار شبيه است به آنچه همين چندي پيش براي برنامه دورهمي اتفاق افتاد و موجب دردسر شد. مديري همزمان با آغاز نمايش عمومي «ساعت 5عصر» مهمان‌هايي به دورهمي دعوت كرد كه بازيگران فيلمش بودند و طبعا به شكلي محسوس و نامحسوس درباره فيلم و كارگردان آن حرف زدند؛ ماجرايي كه انتقاد از مديري را به اوج رساند.

حالا به‌نظر مي‌رسد اين حاشيه‌ها در انتظار خندوانه و فيلم سينمايي مجري آن هم خواهد بود؛ جوان با ساختن نگار و دعوت از جواهريان احتمالا آخرين قسمت خندوانه را براي خودش كنار گذاشته و البته به قولي كه در يك ديدار اينستاگرامي به مخاطبان برنامه‌اش داده بود، عمل كرده است. هر چند او تلويحا پيشنهاد دعوت از سحر دولتشاهي (همسر پيشين خود) را پذيرفته بود كه ظاهرا عملي كردن آن به آينده دور موكول شده است!

کد خبر 380560

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha