سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: علیرغم اینکه اغلب گویندگان از صدای خود خوششان نمی‌آید، بهروز رضوی می‌گوید: هیچ دشمنی با صدای خودم ندارم و با علاقه‌مندی صدایم را گوش می‌دهم. او می‌گوید با صدایم دشمنی ندارم؛ چراکه این صداست که من را تأمین می‌کند.

رادیو

به گزارش ايسنا؛ این گوینده پیشکسوت درباره‌ی فعالیت‌های این روزهایش در عرصه رادیو و همچنین همکاری‌ با سازنده «مستند ایران» حمید مجتهدی سخن گفت؛ مستندی که به گفته خود او ۱۸ سال است با آن همکاری دارد.

رضوی همچنین درباره‌ی گویندگی در برنامه «کتاب شب» رادیو تهران که این روزها قرار است یکی از کتاب‌های دفاع مقدس با صدای او خوانده شود، اظهار کرد: کتاب شب رادیو تهران یکی از برنامه‌های جذابی است که آن را دوست دارم چرا که هر هفته یک داستان را روایت می‌کند.

او گفت: هر هفته در رادیو و برنامه کتاب شب رادیو مشغول هستم یک هفته با محسن حیکم‌معانی و محمود استاد احمدی و یک هفته با تهیه‌کنندگی رضا قربانی و سردبیری باقر محمدی در این برنامه همکاری دارم.

رضوی درباره همکاری‌اش با مستند ایران نیز یادآور شد:‌ من جزء لایتجزی «مستند ایران» هستم. ۱۸ سال است که با این مستند همکاری می‌کنم. اگر کفگیر این مجموعه به ته دیگ نخورد همچنان با آن همکاری می‌کنم و همچنان ادامه می‌دهم.

رضوی گفت: مستند ایران به همه گوشه و کنار ایران می‌پردازد و از آنجا که من هم ایران را دوست دارم و خیلی از جاهای آن را ندیده‌ام در این مستند با آن مکان‌ها آشنا می‌شوم و این مستند جذابیت‌های زیادی دارد و من با علاقه آن را روایت می‌کنم.

کد خبر 380520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha