همشهری آنلاین: معاون اجتماعی وزیر بهداشت گفت: آثار ارسال شده به این دوره از جشنواره فیلم سلامت نشان داد که هنرمندان ما تا چه حد در حوزه بهداشت و سلامت، دغدغه دارند و پزشکان نیز علاقه‌مند هستند در این مراسم حضور پیدا کنند.

معاون اجتماعی وزیر بهداشت

به گزارش پایگاه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت، معاون اجتماعی وزارت بهداشت با اشاره به تشکیل معاونت اجتماعی در وزارت بهداشت در دولت یازدهم، گفت: ایجاد این معاونت با این هدف انجام شد که بتواند مشارکت آحاد مردم، اقشار مختلف و البته جامعه هنری را در حوزه سلامت جلب کند.

دکتر سید محمدهادی ایازی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت، با بیان این‌که خوشحالیم که توانستیم هنرمندان و پزشکان را در یک جشنواره در کنار هم جمع کنیم، افزود: آثار ارسال شده به این دوره از جشنواره نشان داد که هنرمندان ما تا چه حد در حوزه بهداشت و سلامت، دغدغه دارند و پزشکان نیز علاقه مند هستند در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: سال گذشته و در زمان برگزاری اولین دوره جشنواره فیلم سلامت وعده دادیم که جشنواره را سالیانه برگزار کنیم اما برخی گفتند جشنواره موضوعی را نباید سالانه برگزار کرد. با این حال ما تصمیم گرفتیم که سالانه برگزار شود.

دکتر ایازی یادآور شد: موسسه «آوای هنر سلامت» در دولت یازدهم در وزارت بهداشت برای حمایت از جامعه فرهنگی و هنری ایجاد شد تا آثاری را در زمینه سلامت تولید کند و به ارتقای دانش مردم در حوزه سلامت و توانمندتر شدن آن‌ها کمک کند.

کد خبر 380519

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تندرستی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha