شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌توانند این هفته شاهد ۱۲ فیلم سینمایی از شبکه یک و چهار باشند.

سریال

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، فیلم سینمایی در دل طوفان، کیمیاگر، چند قدم نزدیکتر، امکان مینا، پادی پیاده این گروه خشن و سامورایی آَشپز این هفته حدود ساعت 1 بامداد از شبکه یک پخش می‌شوند. 

فیلم سینمایی «در دل طوفان» به کارگردانی استیون کوئال، بامداد یک شنبه حدود ساعت 1بامداد پخش میشود. در خلاصه داستان این فیلم با نقش آفرینی ریچارد آرمیتاژ، سارا کالیز و مت والش آمده است: پیت یک مستندساز است که قصد دارد همراه با گروهش فیلمی از گردبادها بسازد. او به همراه فیلمبردارش جیکوب و هواشناسی به نام آلیسون به دنبال گردبادها می‌گردند. از طرفی پسری به نام دانی هم قرار است از مراسم فارغ‌التحصیلی در مدرسه فیلمبرداری کند و به همراه یکی از دوستانش به نام کتیلین به کارخانه ای می‌روند تا کار فیلمبرداری را از آنجا شروع کنند. طوفان سهمگینی در می‌گیرد و مراسم فارغ التحصیلی در مدرسه بهم می‌خورد و ...

فیلم سینمایی «کیمیاگر» بامداد دوشنبه  پخش می‌شود، موضوع این مجموعه تلویزیونی، درباره یک کیمیاگر شجاع و عدالت‌خواه است که به همراه پسرش، در اواخر دوره قاجاریه، با حاکم خودکامه و شهوت‌پرست شهر درگیر می‌شوند. 

«چند قدم نزدیکتر» به کارگردانی اصغر هاشمی، که بامداد سه شنبه پخش می‌شود  داستان دختری به نام سمیرا است که برای بدرقه برادرش به عمره دانشجویی به ایران بازمی‌گردد. اما هنگام رساندن او به فرودگاه تصادف می‌کند. برادر به کما می‌رود و...

فیلم سینمایی امکان مینا، که بامداد چهارشنبه پخش می‌شود محصول سال 1394 به کارگردانی کمال تبریزی است. در این خلاصه این فیلم آمده است: تردید، شک و سر انجام خیانت، زندگی عاشقانه مهران و مینا را به مسیر تازه‌ای می‌کشاند.

فیلم سینمایی «پای پیاده» به کارگردانی مجید مظفری دیگر فیلم تدارک دیده شده شبکه یک برای بامداد پنجشنبه است.داستان این فیلم درباره دو خلافکار تهرانی به نام‌های حمید و اکبر است که در اطراف طبس به دنبال عتیقه می‌گردند. اکبر مسن‌تر است و نقش سرپرست را دارد. حمید جوان، خوش صدا، سر به هوا و مقید به ظاهر و لباسش است. آنها در نیمه‌های شب مشغول حفر زمین هستند. حمید موضوع را خیلی جدی نمی‌گیرد و ناامید می‌شود. اما اکبر با دقت و پشتکار با در دست داشتن نقشه‌ای به کار ادامه می‌دهد.

داستان فیلم سینمایی «این گروه خشن» که احتمالا در قالب برنامه سینما یک و پنجشنبه شب حدود ساعت 15 : 23 دقیقه پخش می شود نیز از این قرار است.
فیلمی به کارگردانی سام پکینپا ساخته شده به سال 1969 و در ژانر وسترن که به عنوان یکی از شاهکارهای فیلمساز شناخته می‌شود. این فیلم از نگاه انجمن فیلم آمریکا یکی از 10 فیلم برتر در سبک وسترن است. در این فیلم ویلیام هولدن، ارنست بورگناین، رابرت رایانو ادموند اوبرایان نقش آفرینی کردند.داستان این فیلم مربوط به تکزاس، سال 1914 است. "پایک بیشاپ" (هولدن) و دارودسته‌اش شامل "داچ" (بورگناین) و چند هفت‌تیرکش ماهر دیگر، دست به سرقتی می‌زنند که به کشتاری بی‌رحمانه می‌انجامد و.. 

فیلم سینمایی «سامورایی آشپز» به کارگردانی یوزو آساهارا، هم بامداد شنبه 10 شهریور پخش خواهد شد.در خلاصه داستان فیلم آمده است: هارو دختر جوانی است که در یک عمارت اربابی به عنوان آشپز و پیشخدمت کار می کند. او بسیار باهوش است و استعداد ویژه ای در آشپزی دارد. یک سامورایی آشپز به نام دنای از هارو برای پسرش یاسونوبو خواستگاری می کند. هارو قبول می کند و ....

 شبکه چهار

جشنواره فیلم های سینمایی شبکه چهار این هفته فیلم های سینمایی با موضوع «بلایای طبیعی» را تقدیم علاقه مندان به فیلم های سینمای جهان می کند.
این جشنواره از دهم تیر ماه آغاز شد و تا 31 شهریور ادامه دارد هر روز ساعت 10:30 یک اثر سینمایی را روانه آنتن پخش می کند. فیلم هایی که مخاطبان از 4 تا 8 شهریورماه در ژانر علمی، حادثه ای شاهد آن خواهند بود به شرح ذیل است:

فیلم های سینمایی « یخ 1» و« یخ 2» به کارگردانی نیک کوپوس ، شنبه و یکشنبه  4 و 5 شهریور ماه از شبکه چهار سیما پخش می شود.
داستان فیلم سینمایی از این قرار است که: تام آرچر دانشمند زمین شناس در شرایط بد گرمایش زمین در حالی که نیمی از کره زمین به بیابان تبدیل شد، موظف است در مورد استخراج نفت در قطب شمال تحقیق کند. او به مقامات هشدار می دهد که حفاری در قطب شمال موجب از بین رفتن یخ ها می شود. او معتقد است آب های گرم در عمق اقیانوس قطبی در صورت حفاری، کوه های یخی را از بین برده و موجب تغییرات آب و هوایی شدیدی می شود.

فیلم سینمایی «آوار» ساخته «دایتهارد کاستر» و محصول سال 2010 سینمای آلمان، دوشنبه 6 شهریور روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
داستان این فیلم درباره یک زن دادستان به نام آندره‌آ آفیهتنر است که مدت‌هاست دور از پدرش و در شهری دیگر زندگی می‌کند، اما حادثه‌ای موجب می‌شود او دوباره پایش به زادگاهش باز شود که از آنجا خاطرات تلخ و ناخوشی دارد؛ حادثه فروریختن سقف یک ورزشگاه که موجب کشته و مجروح شدن چند نفر شده است. این ورزشگاه سال‌ها پیش توسط شرکتی ساخته شده که پدر آندره‌آ ریاست آن را عهده‌دار است...

فیلم سینمایی « سیل » به کارگردانی جان کنت هریسون محصول سال 1997 آمریکا ، سه شنبه 7 شهریور از شبکه چهارسیما پخش می شود.
فیلم سینمایی «یخ لرزه» به کارگردانی پال زیلر محصول 2010 آمریکا چهارشنبه 8 شهریور به روی آنتن شبکه چهار سیما می رود.
جشنواره فیلم‌های سینمایی شبکه چهار به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما تهیه و آماده پخش می شود و در ایام تابستان شنبه تا چهارشنبه ساعت 10:30 پخش و ساعت 1:30 بامداد بازپخش می شود.

کد خبر 380298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha