شنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی آسمان اغلب نقاط کشور را طی 24 ساعت آینده(یکشنبه 11 آذر) نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف پیش بینی کرد.

به گزارش مهر، آسمان استان‎های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، ایلام، چهارمحال بختیاری، زنجان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهکیلویه، گیلان، لرستان، همدان و مازندران نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف و آسمان استان‎های خراسان رضوی و شمالی کمی ابری تا نیمه ابری اوایل شب بارش پراکنده پیش بینی می‎شود.

آسمان استان‎های کرمان و یزد صاف تا نیمه ابری، اصفهان قسمتی ابری تا نیمه ابری در پاره‎ای نقاط بارش باران و برف، بوشهر صاف تا نیمه ابری در پاره‎ای نقاط ابری با احتمال بارش، تهران نیمه ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران و برف در بعضی ساعات وزش باد با کمینه و بیشینه 2 و 13 درجه سانتی‌گراد همراه خواهد بود.

استان خراسان جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری اوایل شب افزایش ابر ، خوزستان صاف تا نیمه ابری در پاره‌ای نقاط رگبار باران، سمنان قسمتی ابری تا نیمه ابری در شهرهای غربی ابری با احتمال بارش، سیستان و بلوچستان صاف تا قسمتی ابری در پاره نقاط وزش باد، فارس صاف تانیمه ابری بتدریج بارش پراکنده، قم نیمه ابری همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

استان گلستان قسمتی ابری تا نیمه ابری در اواخر وقت بارش باران و برف ، مرکزی قسمتی ابری تا نیمه ابری بتدریج بارش پراکنده و هرمزگان صاف تا قسمتی ابری در پاره نقاط بارش پراکنده همراه خواهد بود.

کد خبر 38027

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز