چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که سخنگوی دولت فقط سخنگو خواهد بود، گفت: نظر رییس جمهوری این است که اطلاع رسانی در دولت ساماندهی بیشتری یابد و مسئول مستقیمی برای این پست انتخاب شود.

به گزارش  ایرنا، محمود واعظی  پس از جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در مورد انتصاب سخنگوی دولت دوازدهم و این که آیا محمد باقر نوبخت باردیگر سخنگوی دولت می شود، اظهار کرد: موضوع سخنگوی دولت بستگی به آقای نوبخت دارد.

وی افزود: نظر رییس جمهوری درباره سخنگوی دولت دوازدهم بر این است که وضعیت اطلاع رسانی ساماندهی بیشتری شود و مسئول مستقیم برای این پست انتخاب شود که فردی خاص و دارای وقت موسعی باشد تا فقط کار سخنگویی انجام دهد.

وی ادامه داد: یعنی مردم و افکار عمومی نه فقط هفته ای یک بار بلکه بیشتر از آن از اقدامات دولت دوازدهم مطلع شوند که یک گروه درحال مطالعه درباره این موضوع هستند.

رییس دفتر رییس جمهوری درباره ایجاد معاونت جداگانه ای برای سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: من نمی دانم چه کسی در این باره صحبت کرده است، اما چنین معاونتی با عنوان معاون اطلاع رسانی رییس جمهوری وجود ندارد.

واعظی یادآور شد: نظر رییس جمهوری این است که در دولت دوازدهم وضعیت اطلاع رسانی ساماندهی بیشتری شود و مسئول مستقیمی برای آن انتخاب خواهد شد که وقت موسعی و عمیق تری بگذارد تا ارتباط بیشتری با روابط عمومی ها داشته باشد.
وی ادامه داد: آنچه گفته شده درباره یک مسئول است، ممکن این مسئول مشاور، دستیار و معاون باشد و تصمیم در این زمینه در اختیار رییس جمهوری است.

  • به دنیال ایجاد مجموعه ای جدید در معاونت اقتصادی نیستیم

رییس دفتر رییس جموری همچنین درباره ساختار معاونت اقتصادی در ریاست جمهوری و پاسخگویی وزیران به این معاونت اظهارکرد: طبیعی است که وزیران و مسئولان باید با رییس جمهوری کار کنند و در آن تردیدی نیست و معمولا در دولت برای هماهنگی، سازوکارهای مختلفی داریم که این سازوکارها برای این است که موضوعی پخته شود.

 

 

کد خبر 380094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha