دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

سارق زورگیر پس از سرقت از ۲ دختر قصد فرار داشت غافل از اینکه دختران جوان او را تعقیب کرده و مانع فرارش خواهند شد.

متهم

15مرداد امسال مأموران گشت پليس تهران در خيابان آيت‌الله كاشاني متوجه درگيري 2دختر با مردي جوان شدند. مرد تلاش مي‌كرد سوار موتور شده و فرار كند اما دختران جوان او را به باد كتك گرفته و مانعش شده بودند.ماموران به طرف آنها رفتند اما مرد جوان با ديدن خودروي پليس سوار موتور شد و فرار كرد. با اين حال فرار او زياد طول نكشيد و مأموران موفق شدند پس از چند دقيقه تعقيب و گريز او را دستگير كنند.

مرد جوان به همراه دختراني كه با وي درگير شده بودند به كلانتري منتقل و مشخص شد كه وي يك سارق زورگير است كه دست به سرقت از دختران جوان زده بود. يكي از دختران در تشريح ماجرا گفت: در حال پارك ماشينم بودم كه اين مرد نزديك شد و گفت ماشينم را بد پارك كرده‌ام. او در يك لحظه دستم را گرفت و با چاقو دستبند طلايم را پاره و انگشترهايم را نيز سرقت كرد و گريخت. همراه دوستم كه با من بود او را تعقيب كرديم و زماني كه مي‌خواست سوار موتور شود با او درگير شديم تا اينكه مأموران رسيدند و كمي بعد اين مرد را دستگير كردند.

با اظهارات شاكيان، بازجويي از مرد سارق آغاز و مشخص شد كه او زورگير تحت تعقيبي است كه به همراه زن جواني دست به سرقت و زورگيري از دختران مي‌زند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه او و همدستش سوار بر موتورسيكلت در خيابان‌ها مي‌گشتند و زنان و دختراني را كه طلا همراه خود داشتند و در حال پارك ماشينشان بودند، شناسايي مي‌كردند. سپس به اين افراد حمله كرده و پس از ضرب و شتم آنها، طلاهايشان را سرقت مي‌كردند.

با اين اطلاعات مرد جوان لب به اعتراف گشود و همدستش به نام ليلا را لو داد. او گفت: حدود 4‌ماه پيش با ليلا 24ساله آشنا شدم و مدتي بعد پيشنهاد كردم كه دست به سرقت طلا از زنان و دختران بزنيم كه او هم موافقت كرد. پس از آن سرقت‌هايمان شروع شد و با شناسايي زنان و دختراني كه پشت فرمان بودند و دستبند، گردنبند يا انگشتر طلا همراهشان بود،

به آنها نزديك مي‌شديم و پس از كتك‌زدن آنها، طلاهايشان را سرقت مي‌‌كرديم. با اعترافات اين مرد همدستش نيز دستگير شد و به سرقت‌هاي سريالي اعتراف كرد. به گفته سرهنگ گزافي، رئيس پايگاه دوم پليس آگاهي تهران شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شناسايي سارقان به پايگاه دوم مراجعه كنند.

کد خبر 379894

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha