دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

فیلم سینمایی «لوگان خـوش‌شـانس» به کارگردانی استیون سودربرگ در نخستین هفته اکران در بیش از ۳ هزار سینما در منطقه آمریکای شمالی تنها ۸ میلیون دلار فروخت و رقابت برای صدرنشینی در جدول پرفروش‌ها را به «محافظ قاتل حرفه‌ای» واگذار کرد.

سینما

به گزارش همشهري، شكست سودربرگ در حالي رقم خورد كه ستاره‌هايي چون چنينگ تيتم، آدام درايور، دانيل كريگ، كيتي هلمز و هيلاري سوانك در فيلم تازه او بازي و منتقدان به‌شدت از آن استقبال كرده‌اند. اين دومين افتتاحيه ضعيف فيلمي از كارگردان تحسين‌شده پس از «سولاريس» 7ميليون دلاري در 2002 است. او لوگان خوش‌شانس را با بودجه 29ميليون دلاري ساخته و تقريبا 20ميليون هزينه بازاريابي آن كرده است. سودربرگ كه سال‌ها پيش اعلام بازنشستگي كرده بود، پس از 4سال دوباره روي صندلي كارگرداني نشست.

پرفروش‌ترين فيلم اين هفته كمدي اكشن محافظ قاتل حرفه‌اي به كارگرداني پاتريك هيوز بود كه رايان رينولدز و ساموئل ال. جكسن به‌ترتيب در آن نقش‌هاي بهترين محافظ شخصي دنيا و يك قاتل حرفه‌اي را بازي كرده‌اند. اين فيلم از جمعه تا يكشنبه حدود 22ميليون دلار فروخت و صدرنشين شد. گرچه اين عملكرد و فروش 16ميليون دلاري فيلم ترسناك «آنابل: آفرينش» هم مانع ثبت كم‌فروش‌ترين آخر هفته سينماهاي آمريكا و كانادا در سال2017 نشد.

کد خبر 379889

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha