دوازدهمین قسمت سریال «گمشدگان» در شرایطی امروز روی آنتن شبکه ۲ می‌رود که تهیه‌کنندگان مجموعه و مدیران تلویزیون تصمیم گرفته‌اند نمایش صحنه‌های مصرف مواد‌مخدر را محدود کنند.

سریال

به گزارش همشهري، پخش برخي صحنه‌هاي كم‌سابقه در مجموعه گمشدگان از همان قسمت‌هاي ابتدايي، شگفتي مردم و رسانه‌ها را برانگيخته بود. در شرايطي كه حتي پخش صحنه كشيدن سيگار هم معمولا با مميزي حوزه نظارت تلويزيون مواجه مي‌شود، نشان دادن تمام كارهاي يك معتاد شيشه‌اي در گمشدگان بحث‌انگيز شد و در نهايت كار را به جايي رساند كه قرار شد صحنه‌هاي مواد‌مخدري آن كوتاه يا حذف شود. اين مجموعه اجتماعي به كارگرداني رضا كريمي هر روز ساعت 21:30از شبكه2روي آنتن مي‌رود و ستاره اسكندري، سعيد داخ، مينا دلشاد، روشنك گرامي، بهنام تشكر، كتانه افشاري‌نژاد و مهرداد ضيايي بازيگران اصلي آن هستند.

يكي از مجموعه‌هايي كه در زمان پخش به‌دليل افراط در نشان دادن صحنه‌هاي بحث‌انگيز جنجالي و پرحاشيه شد، «بزنگاه» رضا عطاران بود؛ سريالي كه مميزي‌هاي فراوان، تعداد قسمت‌هاي آن را كمتر از حد معمول كرد. بزنگاه كه آخرين روزهاي پخش از شبكه آي‌فيلم را پشت‌سر مي‌گذارد، در آينده نزديك جاي خود را به سريالي فوتبالي «پژمان» به كارگرداني سروش صحت مي‌دهد كه پخش آن از سه‌شنبه 31مرداد ساعت 20آغاز مي‌شود. پژمان جمشيدي و سام درخشاني بازيگران اين مجموعه 25قسمتي هستند كه ستاره‌هاي آن به نوعي نقش‌هاي خود را در فيلم «خوب، بد، جلف» تكرار كردند.

«انقلاب زيبا» به كارگرداني بهرنگ توفيقي هم قرار است كه از فردا دوشنبه 30مرداد جايگزين «آشپزباشي» محمدرضا هنرمند در ساعت 21 شبكه آي فيلم شود. اين مجموعه داستان زندگي زوجي جوان به نام‌هاي حامد و زيبا را روايت مي‌كند كه تازه ازدواج كرده‌اند.آتيلا پسياني، آزاده صمدي، عليرضا كمالي، فريبا كوثري، مجيد واشقاني، شقايق فراهاني و مجيد مظفري بازيگران انقلاب زيبا هستند كه ترانه عنوان‌بندي آن را محمدرضا عليمرداني خوانده است.

کد خبر 379646

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha