همشهری آنلاین: تیم تهران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی قهرمانی مسابقات کشوری سبک‌های آزاد قرار گرفت.

Karate

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) سبک‌های آزاد کاراته روز جمعه 27 مرداد ماه در سالن شهید افراسیابی تهران با حضور 327 کاراته‌کا برگزار شد و تیم تهران با 4 مدال طلا، 2 نقره و 7 برنز بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.

خراسان رضوی با 2 طلا در مکان دوم ایستاد، فارس با 1 طلا، 2 نقره و 3 برنز سوم شد، قم با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز مقام چهارم را کسب کرد، لرستان با 1 طلا و 1 برنز پنجم شد.

همچنين خوزستان با 2 نقره و 1 برنز، کرمان و یزد هر کدام با 1 نقره و مازندران با 2 برنز در رده‌های ششم تا هشتم قرار گرفتند. تیم‌های اصفهان، اردبیل و گیلان هر کدام با 1 برنز به طور مشترک در رتبه نهم ایستادند.

نتایج به دست آمده در دو بخش کاتا و کومیته به شرح ذیل است:

در کاتاي انفرادی، احمدرضا میری از فارس با امتیاز 9/41 اول شد، عبداله نیک‌بختی از فارس با امتیاز 5/41 امتیاز در مکان دوم ایستاد، سامان مرادی از فارس با 9/40 امتیاز و فرشاد کریمی از فارس با 6/40 امتیاز سوم مشترک شدند.

در این بخش 44 نفر شرکت داشتند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم، حیدر براتی از خراسان رضوی سکوی اولی را از آن خود کرد، محمدجواد الیاس‌زاده از کرمان بر سکوی دوم قرار گرفت، امیر رحیمی از لرستان و مهدی گل‌وردی از قم عنوان سومی مشترک را به دست آوردند.

در این وزن۳۷ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۶۵- کیلوگرم، محمدصادق قنبری از قم مقام نخست را کسب کرد، عقیل صوفی از خوزستان دوم شد، رحیم کمالی از مازندران و امین آلبوغبیش از خوزستان سوم شدند.

در این وزن ۳۹ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم، یوسف رسولی از تهران اول شد، محمدرضا عابدینی از یزد در مکان دوم ایستاد، وحید نظری از تهران و مهران گنجعلی از اصفهان سوم مشترک شدند.

در این وزن ۵۲ نفر شرکت داشتند.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، اصغر جباری از تهران مقام نخست را کسب کرد، شهرام شیروانی از فارس دوم شد، مهدی نظری از اردبیل و محمدجواد فلاحی از فارس سوم مشترک شدند.

در این وزن ۲۹ نفر شرکت داشتند.

در وزن 80- کیلوگرم، مهرداد رمضانی از تهران عنوان اول را به دست آورد، محمد اسدی امین از قم دوم شد، امیرحسین صابر از گیلان و حمیدرضا رفیعی از تهران مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در این وزن 33 نفر شرکت داشتند.

در وزن 85- کیلوگرم، حسین اشرفی از تهران بر سکوی اول قرار گرفت، محمد عزیزی از تهران در مکان دوم ایستاد، محمدرضا روزبه از تهران و عماد ذاکری از تهران در جای سوم مشترک ایستادند.

در این وزن 27 نفر شرکت داشتند.

در وزن 90- کیلوگرم، فرشاد شاهیاری از لرستان مقام نخست را کسب کرد، فواد بریهه از خوزستان در مکان دوم ایستاد، محمد رسولی از تهران و هادی قربانی از مازندران سوم شدند.

در این وزن 22 نفر شرکت داشتند.

در وزن 90+ کیلوگرم، علی اورعی از خراسان رضوی اول شد، سیدمجتبی دژپسند از تهران بر سکوی دوم ایستاد، محمد رحیم‌زاده از تهران و امیر علی‌پور از تهران سوم مشترک شدند.

در این وزن 32 نفر شرکت داشتند.

 

کد خبر 379578

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha