جمعه ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵
۰ نفر

کار تولید ۲ سریال، یکی مناسبتی برای پخش در دهه اول محرم و دیگری کمدی برای بازه زمانی پس از ماه‌های محرم و صفر این روزها همچنان در تهران ادامه دارد.

سریال

به گزارش همشهري، مجموعه اول «هاتف» به كارگرداني داريوش ياري است كه به مرحله ساختن موسيقي متن رسيده و عليرضا كهن‌ديري كار آهنگسازي آن را آغاز كرده است. اين سريال مناسبتي در 10قسمت 50دقيقه‌اي توليد مي‌شود و در خلاصه داستان آن چنين آمده است:

ابراهيم در روز عاشورا در كربلا از دنيا مي‌رود و دخترش ريحانه در ايران پيگير آخرين گفته ناتمام پدر مي‌شود. اين پيگيري ريحانه را رو در روي خانواده و زندگي شخصي قرار مي‌دهد اما او كه اعتقاد دارد عدالت نمي‌تواند پشت در خانه جا بماند، پرده از ابهام وصيت پدر برمي‌دارد. تا امروز حدود نيمي از فيلمنامه مقابل دوربين رفته و ضبط آن در خيابان‌هاي تهران ادامه دارد.

زيبا بروفه در نقش ريحانه، حميد گودرزي، محمد حاتمي، شهرام قائدي، محمد فيلي، كاظم بلوچي، سيدمهرداد ضيايي، بهزاد خداويسي، مريم بوباني، كمند اميرسليماني، مريم كاوياني، الهه حسيني و... بازيگران هاتف هستند كه به تهيه‌كنندگي نعمت چگيني توليد مي‌شود و شبكه پخش آن هنوز مشخص نيست.

از سوي ديگر، سروش صحت سرگرم به پايان رساندن توليد فصل دوم «ليسانسه‌ها» است؛ سريالي كمدي كه همين چند روز پيش در جشن حافظ چند جايزه ازجمله بهترين فيلمنامه و بهترين بازيگر مرد كمدي را برد. هر چند ليسانسه‌ها اواخر شهريور آماده مي‌شود اما به‌دليل فرارسيدن محرم و پس از آن صفر، علاقه‌مندان بايد براي ديدن آن از آنتن شبكه3تا اوايل آذرماه منتظر بمانند.

آتنه فقيه‌نصيري كه اين روزها در فصل دوم سريال «شهرزاد» ديده مي‌شود و پيش‌تر در «شمعدوني» با صحت همكاري كرده بود، آخرين بازيگري است كه به ليسانسه‌ها پيوسته و اميرحسين رستمي، هوتن شكيبا، امير كاظمي، متين ستوده، ‌رويا ميرعلمي، كاظم سياحي، مهران رجبي و نيلوفر شهيدي بازيگران فصل اول آن هستند. صحت متن سريال را با همكاري ايمان صفايي نوشته و در آن با زباني متفاوت به نقد و بررسي معضل‌هاي اجتماعي به‌ويژه خانواده‌ها و جوانان پرداخته است. فصل اول ليسانسه‌ها زمستان سال گذشته در 30قسمت پخش شد و بسيار مورد استقبال قرار گرفت.

کد خبر 379549

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha