همشهری آنلاین: جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی توسط پخش‌کنندگان در حالی اعلام شد که فیلم‌هایی جدیدی از دو هفته‌ی گذشته به نمایش درآمده‌اند.

به گزارش ايسنا؛ غلامرضا فرجی- مدیر پخش حوزه هنری - آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن ۲۰ سالن در 17 روز، ۲۳۰ میلیون تومان در تهران و ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی با نمایش در ۱۵ سالن در 10 روز نمایش تاکنون ۴۰ میلیون تومان در تهران و ۱۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.

مسوول پخش «فیلمیران» آمار فروش فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری را با گذشت 10 روز از آغاز اکران‌اش در 42 سالن سینمایی 310 میلیون تومان اعلام کرد که به تفکیک در روز 4 شنبه، 40 میلیون تومان و در روز 5 شنبه، 66 میلیون تومان فروش داشته است.

میرزایی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بعد از گذشت 8 هفته و با در اختیار داشتن 40 سالن سینمایی 4 میلیارد و 320 میلیون تومان و به تفکیک در روز چهارشنبه 33 میلیون و 5 شنبه 45 میلیون تومان فروش داشته است.

او همچنین اضافه کرد: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2» به کارگردانی سامان مقدم با اکران در 30 سالن سینمایی و بعد از گذشت 14 هفته به فروش 20 میلیارد و 650 میلیونی دست یافته است که به تفکیک در روز 4 شنبه، 21 میلیون و در پنج شنبه، 38 میلیون تومان فروش داشته است.

به گفته‌ی میرزایی مسئوول پخش فیلمیران؛ آمار فروش «ساعت 5 عصر» مهران مدیری در اوایل هفته‌ی جاری اعلام می‌شود.

حبیب اسماعیلی- مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان- هم فروش فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی که تاکنون ۲ هفته و در ۲۵ سینما بر روی پرده نمایش بوده است را، ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.

همچنین فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با دراختیار داشتن ۹۰ سالن سینما و با گذشت ۸ هفته از آغاز اکراناش، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر پخش هدایت فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» را اعلام نکرد و به ایسنا گفت: تهیه‌کننده تمایلی ندارد فعلا آمار فروش فیلم را اعلام کند.

خبرنگار ایسنا پیگیر آمار فروش فیلم سینمایی «پاتو کفش من نکن» ساخته محمدحسین فرحبخش است.

کد خبر 379524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha