عامل قتل ۲ برادر در اردبیل کسی نبود جز دایی آنها؛ مردی که به‌دنبال اختلاف با یکی از خواهرزاده‌هایش نقشه قتل او را کشید اما در جریان این جنایت، ۲نفر را قربانی کرد.

حوادث

شامگاه دوشنبه‌شب 2برادر كه در اردبيل مغازه نقره‌سازي و نقره‌فروشي داشتند، پس از يك روز كاري راهي خانه‌شان در شهرك سينا شدند. آنها مقابل خانه قصد پارك كردن پرايد خود را داشتند كه چشمشان به دايي شان افتادكه يك قبضه سلاح شكاري در دست داشت و به محض نزديك شدن به خواهرزاده‌هايش، اقدام به شليك گلوله كرد و گريخت. در آن لحظات كسي شاهد فرار مرد جنايتكار نبود و ثانيه‌هاي بعد، رهگذران و همسايه‌ها كه صداي شليك گلوله‌ها را شنيده بودند با ديدن بدن غرق در خون 2برادر، پليس را خبر كردند.

ساعت22:30 شب بود كه ماجرا به پليس مخابره شد و تيمي از كارآگاهان راهي محل حادثه شدند. آنها خودروي پرايد سفيد رنگي را ديدند كه در اين محل متوقف شده و 2برادر به نام‌هاي حامد، 24ساله و احمد، 27ساله به قتل رسيده‌اند. جسد يكي از قربانيان داخل خودرو بود و بررسي‌ها نشان مي‌داد كه هر دو به ضرب گلوله آن هم از فاصله‌اي نزديك كشته شده‌اند.

با حضور دادستان و متخصصان پزشكي قانوني در محل حادثه تحقيقات در اين باره شروع شد. به‌نظر مي‌رسيد كه 2برادر جوان قرباني انتقام‌جويي شده‌اند اما چه‌كسي با آنها دشمني داشت؟ مأموران در جريان بررسي‌ها متوجه شدند آخرين كسي كه با قربانيان در تماس بوده، دايي‌ آنها بوده است. در تحقيق از خانواده قربانيان مشخص شد كه اين مرد و همسرش از مدتي قبل با يكي از قربانيان اختلافات خانوادگي داشته‌اند.

او نخستين مظنون پرونده بود و كارآگاهان بررسي‌هاي خود را روي اين فرد متمركز كردند تا اينكه به سرنخ‌هايي دست يافتند كه نشان مي‌داد وي عامل اين جنايت است. به اين ترتيب او در كمتر از 12ساعت دستگير شد. مرد جنايتكار در همان بازجويي‌هاي اوليه به جنايت اعتراف كرد و گفت:

از يكي از خواهرزاده‌هايم به‌خاطر درگيري‌ها و اختلافاتي كه داشتيم كينه به دل داشتم. به همين دليل نقشه قتل او را كشيدم. مي‌‌دانستم شب‌ها بعد از تعطيلي مغازه به خانه برمي‌گردد. به همين دليل با سلاح شكاري سراغش رفتم اما او همراه برادرش بود. با ديدن وي به سمتش شليك كردم و برادرش را هم براي اينكه شاهدي به جا نگذارم به قتل رساندم و از محل گريختم.

به گفته ناصر عتباتي، دادستان عمومي و انقلاب اردبيل، متهم كه مردي 39ساله است در كمتر از ١٢ ساعت پس از وقوع قتل دستگير شد و اعتراف كرد كه به‌دليل مسائل فردي و خصوصي دست به جنايت زده است.

کد خبر 379475

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha