چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

محمدعلی نجفی به‌عنوان نامزد نهایی منتخبان پنجمین دوره شورای شهر تهران با محمدباقر قالیباف شهردار فعلی دیدار و پیرامون مسائل شهری صحبت کردند.

قالیباف

به گزارش همشهری، در این دیدار که چهارشنبه 25 مرداد ماه در دفتر کار قالیباف برگزار شد موضوعات مختلفی درباره مدیریت شهری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. قالیباف در این دیدار ضمن تبریک به محمد علی نجفی با برشمردن نکاتی درخصوص اداره شهر تهران، برای انتقال تجربیات خود و همکارانش به مدیریت شهری جدید اعلام آمادگی و در پایان آرزو کرد تا ایشان در خدمت به شهروندان تهرانی موفق باشد.
همچنین محمد علی نجفی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده قالیباف در دوره مدیریت وی بر ضرورت انتقال تجربیات تاکید کرد.

  • برنامه‌هاي جديد شوراي پنجم شهر

منتخبان جديد شوراي شهر تهران هم ديروز با شهردار آينده پايتخت جلسه مشتركي برگزار كردند كه درآن برخي دغدغه‌ها درحوزه شهري به بحث و بررسي گذاشته شد. حجت نظري عضو هيأت رئيسه منتخبان شوراي شهر پنجم در پاسخ به خبرنگار مهر درباره اينكه آيا درباره متن سوگندنامه شهردار در روز تحليف نيز صحبتي شد يا خير گفت:

درمورد متن سوگندنامه در جلسه ديروز سخني به ميان نيامد و طبق روال در روز تحليف اعضاي شوراي شهر و شهردار تهران سوگندنامه را قرائت خواهند كرد. وي درمورد وجود برخي نگراني‌ها نسبت به ساماندهي نيروهاي انساني در شهرداري تهران در دور جديد مديريت شهري گفت: به‌صورت جزئي به اين موضوع نپرداختيم اما گزارش‌هاي مختلف را بررسي مي‌كنيم.

به گفته نظري در این جلسه درباره زمان انتخاب هيأت رئيسه شوراي شهر جديد هم سخني گفته نشد بلكه قرار است در جلسات آينده در اين‌باره تصميم‌گيري شود. از سوي ديگر زهرا نژادبهرام منتخب ديگر شوراي شهر پنجم نيز در مورد جلسه ديروز گفت: در اين جلسه فوري‌ترين اقدامات آقاي نجفي براي اداره شهر ظرف 3ماه آينده و در حوزه‌هاي برنامه و بودجه، شهرسازي، محيط‌زيست و اجتماعي به بحث و تبادل‌نظر گذاشته شد.

کد خبر 379468

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha