هشتمین قسمت از فصل دوم سریال «شهرزاد» در حالی به بازار آمد که سرانجام یک گفت‌وگوی تلویزیونی از چرایی حذف یکی از شخصیت‌های محبوب فصل اول پرده برداشت.

سریال

به گزارش همشهري، در نسخه اصلي شهرزاد وقتي تماشاگران بعد از سال‌ها بي‌خبري و البته مواجهه با شوك انتشار تصاوير چهره تكيده ستاره دهه 60سينما را در سريال حسن فتحي ديدند، بسيار ذوق‌زده شدند. ابوالفضل پورعرب بيماري را شكست داده بود و حالا هر چند با چهره‌اي كه كمتر نشاني از روزگار جواني در آن ديده مي‌شد اما مثل هميشه دوست‌داشتني و مسلط در نقش حشمت -مشاور بزرگ‌آقا ديوانسالار- ايفاي نقش كرد.

داستان شهرزاد در نيمه‌هاي راه به‌گونه‌اي روايت شد كه بسياري از تماشاگران حدس مي‌زدند شايد حشمت به واسطه نشان دادن توجه ويژه و همراهي‌هاي مكرر با قباد (شهاب حسيني) پدر اصلي او باشد اما ناگهان همه‌‌چيز به هم ريخت. حشمت در يكي از قسمت‌هاي پاياني فصل اول كشته شد و ناگهان بخشي از ماجراجويي‌هاي داستاني سريال در ذهن تماشاگران فروپاشيد.

چندي بعد شايعه‌هايي منتشر شد كه علت حذف نقش حشمت (با وجود استقبال و همراهي تماشاگران) اختلاف او با فتحي بوده است.حالا بعد از گذشت مدتي طولاني از اين حواشي، پورعرب در يك برنامه تلويزيوني از دليل جدايي ناگهاني از سريال شهرزاد پرده برداشت. او گفت: «قصه تغيير كرد و من اتفاق‌هايي را كه در سريال مي‌افتاد دوست نداشتم.

حتي تا زمان ضبط صحنه كشته‌شدن حشمت هم تصميم به رفتن نداشتم. قرار بود در همان لحظه قبل از اينكه تير خلاص را به من بزنند، تيراندازي كنم و خودم را نجات بدهم. اين صحنه‌ها را گرفتيم اما بعد من پيش آقاي فتحي رفتم، عذرخواهي كردم و گفتم نمي‌خواهم ادامه بدهم.»

به اين ترتيب، گروه سازنده مجبور مي‌شود نقش حشمت را در همان صحنه‌هاي درگيري كارخانه آرد تمام كند و ادامه ماموريت ناتمام اين شخصيت محبوب براي رساندن قباد به تاج و تخت بزرگ‌آقارا به قدرت بسپرد؛ شخصيتي با بازي پرويز فلاحي‌پور كه به‌تدريج وارد داستان شد و در قسمت آخر فصل اول خودش را پدر واقعي قباد معرفي كرد.

کد خبر 379365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha