همشهری آنلاین: مسابقات آمادگی جسمانی قهرمانی کشور بانوان کارگر با قهرمانی تیم استان اصفهان در گیلان به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های کارگری، چهاردهمین دوره رقابت‌های آمادگی جسمانی قهرمانی بانوان کارگر کشور با قهرمانی استان اصفهان به پایان رسید.

در این دوره از رقابت‌ها که به میزبانی گیلان (شهرستان انزلی) برگزار شد، ٢٠ تیم از ١٩ استان شرکت داشتند که تیم استان اصفهان به مقام نخست دست یافت، استان فارس با اختلاف اندک به مقام دوم تیمی دست پیدا کرد و استان گیلان (میزبان) در جایگاه سوم ایستاد.

بر همین اساس و در رده سنی اول (٢٧-٢٠ سال)، سیما فرجی از استان مرکزی مقام اول، شیما فقیهی ازاصفهان مقام دوم و لیلا سعادتی از استان اردبیل مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی دوم (٣٥-٢٨ سال)، مهین رحیمی دمیرچلی از استان اردبیل مقام اول، صفیه‌السادات موسویان از استان اصفهان مقام دوم و فریبا سرلک ازتهران مقام سوم را به دست آوردند.

در رده سنی سوم (٤٣-٣٦ سال)، مریم نوری نصرآبادی از اصفهان، منور صفاری از استان گیلان و فاطمه قویدل از تهران عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده سنی چهارم (٤٤ سال به بالا)، فاطمه میرشکاری از استان فارس مقام اول، مهری نقوی از استان اصفهان مقام دوم و شهلا ساغری‌چی از استان ایلام مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 379312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha