همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین و آخرین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی قهرمانی جهان از سد قطر گذشت تا تمام حریفان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داده باشد.

Reza Ghara

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران که پیش از این صعود خود به رقابت‌های قهرمانی 2018 جهان را قطعی کرده بودند، از ساعت 18 روز دوشنبه (23 مرداد) در آخرین مسابقه این تورنمنت به مصاف قطر رفتند كه سه ست این بازی با امتیازات 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 19 به سود ایران به پایان رسید.

در این مسابقه رضا قرا 7 امتیاز از اسپک، 2 امتیاز از دفاع روی تور، 3 امتیاز از سرویس و در مجموع 12 امتیاز به دست آورد.

در سوی دیگر میدان ریمی، پشت‌خط‌زن قطر هم 12 امتیاز برای تیمش به دست آورد و در کنار قرا، امتیازآورترین بازیکن زمین شد.

رقابت‌های گروه A انتخابی مسابقات قهرمانی 2018 جهان در منطقه آسیا، از 19 تا 23 مرداد ماه در سالن حسین رضازاده اردبیل برگزار شد. تیم‌های ایران، کره جنوبی، چین، قطر و قزاقستان در این پيكارها به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم های ایران و چین توانستند سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنند.

پیش از این ژاپن و استرالیا با قرار گرفتن در رده‌های اول و دوم گره B رقابت های انتخابی آسیا، سهمیه شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را به دست آورده بودند.

تیم‌های بلغارستان و ایتالیا به عنوان میزبان، لهستان قهرمان دوره قبل، برزیل قهرمان آمریکای جنوبی و فرانسه، هلند، اسلوونی، روسیه، صربستان، فنلاند و بلژیک (هفت سهمیه اروپا) نیز تیم‌های راه یافته به مسابقات قهرمانی 2018 جهان هستند.

 

کد خبر 379302

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha