سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

زنی که در جریان درگیری با شوهرش بر سر موبایل وی را با یک ضربه چاقو به قتل رسانده بود برای دومین بار محاکمه شد. او در حالی پای میز محاکمه ایستاد که پیش از این از اتهام قتل عمد تبرئه شده بود.

متهم

ماجراي اين درگيري خونين به شامگاه پنجم تيرماه سال94برمي‌گردد. آن شب به قاضي منافي‌آذر، كشيك جنايي پايتخت خبر رسيد كه زن و شوهري در خانه‌شان در شرق تهران با يكديگر درگير شده‌اند و در اين ميان مرد جوان به‌دليل اصابت ضربه چاقو، جانش را از دست داده است. زن 21ساله كه عامل جنايت بود بازداشت شد و در تحقيقات به قتل شوهرش اعتراف كرد و گفت كه ناخواسته باعث مرگ شوهرش شده است.

او در ادامه در شعبه چهارم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه شد اما قضات دادگاه اقدام وي را قتل شبه عمد تشخيص دادند و وي را به 3سال حبس و پرداخت ديه محكوم كردند. با وجود اين، اين رأي در ديوان‌عالي كشور نقض و پرونده بار ديگر به دادگاه فرستاده شد.

در دومين دور از رسيدگي به اين پرونده كه ديروز در شعبه دهم دادگاه كيفري يك به رياست قاضي محمدباقر قربانزاده و با حضور قاضي عيسي غفاري برگزار شد هرچند رئيس دادگاه اولياي دم را كه پدر و مادر مقتول هستند به گذشت دعوت كرد اما آنها گفتند خواسته‌شان قصاص عروس‌شان است. در اين شرايط زن جوان در جايگاه ايستاد و در دفاع از خودش گفت: مدتي بود كه همسرم اينترنت گوشي‌اش را فعال كرده و همه زندگي‌اش گوشي‌اش شده بود.

براي همين به او مشكوك شده بودم چرا كه مرتب از شبكه‌هاي اجتماعي استفاده مي‌كرد و من فكر مي‌كردم كه موضوعي را از من پنهان مي‌كند. به همين دليل شب حادثه مي‌خواستم گوشي تلفن همراهش را كنترل كنم و سر اين موضوع با يكديگر درگير شديم. او موهايم را كشيد و من را كتك زد. من هم يك چاقو از آشپزخانه برداشتم و به طرفش رفتم.

او پشت به من بود اما در يك لحظه برگشت و نوك چاقو به او اصابت كرد. در ادامه با اورژانس تماس گرفتم و تا آمدن امدادگران سعي كردم از خونريزي جلوگيري كنم اما بعد از انتقال شوهرم به بيمارستان او جانش را از دست داد. باور كنيد من نيتي براي قتل شوهرم نداشتم و اين ماجرا يك حادثه بود. وي درحالي‌كه بغض كرده بود از پدر و مادر شوهرش خواست او را به‌خاطر دختر سه‌ساله‌اش ببخشند اما آنها روي خواسته‌شان پافشاري كردند.در اين شرايط ختم جلسه اعلام شد و قضات دادگاه وارد شور شدند.

کد خبر 378742

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha